1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    windows toets - uitvoeren - DxDiag :)

    OfftOpic: is er nou eigenlijk al een progje die werkt op Vista om je grafische kaarte over te clocken? :'-(
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  2. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Intel pentium 4 CPU 3.00 GHz
    1024MB RAM geheugen
    NVIDIA GEFOCE 6500,

    ruim genoeg om deze game goed te laten draaien wat raden jullie mij aan kan dit high aan ?
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Lijkt me vergelijkbaar met die van mij, dus ja.

    Maar als je 'm opstart, worden trouwens automatisch de meest optimale instellingen ingesteld, dus ik zou er niet te veel aan gaan veranderen...
     
  4. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat je de singleplayer map niet in multyplayer online kan spelen. Hierdoorr gaat de demo toch snel vervelen vind ik.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vanmorgen eventjes met me broer mee gekeken (alles op hoogst en 1600x1200), en het zag er echt heerlijk uit, laadtijden waren volgens mij broer ook maar iets van een paar seconden. Enigste wat ik zo heb kunnen zien is dat je niet ver kan uitzoemen, je staat heel dicht op je units. Voor de rest wil ik hem eerst zelf nog even onder de loep nemen en spelen.
     
  6. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... jammer dat je niet verder uit kunt zoomen. Nu ik Supreme Commander gewend ben is dat wel een gemis. Tevens vind ik het ook maar weinig units. Me wants more!

    Verder ziet de game er wel aardig eruit. Ik ben niet echt heel onder de indruk maar alles loopt wel mega soepel. Ik verbaas me er over hoe snel de game word geladen. Echt snel hier.

    Ik zal straks wel ff wat screenshots posten.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen nog wel FOV fixes komen van de een of de ander, ik hou gewoon het widescreengamingforum in de gaten....in C&C Generals Zero Hour kon ik ook veel verder uitzoomen dan default in de game mogelijk was, dankzij een simpele oplossing.
     
  8. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, de laadtijden bij mij zijn ook opvallend laag. Je kunt inderdaad niet al te ver uitzoomen, klein minpuntje, valt in 't niets bij alle pluspunten :)

    @ BeZaX: hoe kun je ingame screenshots maken, gewoon met de PrintScreen knop op 't toetsenbord?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep :)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Sorry guys ik ben mischien echt een n00b met RTS-games,maar heb toch een vraag.
    Ik heb de C&C demo gedownload en de tutorial gedaan en gecomplete.
    En ben daarna aan de demo-mission begonnen.

    Ik heb vervolgens ontzettend veel infantry gebouwd en ongeveer een 5e heb ik op pad gestuurd om de objectives mee te killen/opblazen.

    En vervolgens zoom ik terug naar m,n basis,is m,n hele basis aan gort geschoten!?:x |:-

    En dat terwijl ik iets van 4 helicopters had staan een mammoet tank en wel 8 infantry troepen?

    Wat doe ik fout (en dat nog wel op easy)

    :x
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit spel is echt top, vind het alleen laag van EA om de BFME2 engine te upgraden en gebruiken aangezien deze engine weer een upgrade was van de Generals engine.
     
  12. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er op de radar een soort teken is van zo'n rondje betkent het dat er op die plek aangevallen wordt, soms hoor je het zelfs nog van zeggen.
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    meer verdediging bouwe?:p
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk weetje : ik heb vandaag van mijn gamesshop vernomen dat iedereen die C&C3 pre-ordered schijnbaar de zogenaamde "Kane Edition" van de game krijgt. Een Limited Edition dus, welke sowieso een bonus DVD met daarop extra materiaal (making of e.d.) zal bevatten, die je dus echt gaat willen hebben ! _O_
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind de extra's die erop staan een beetje mager. Een paar extra maps en wat filmpjes. Oh, en een wallpaper.
     
  16. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje tussendoor wanneer komt deze game uit voor de 360,
    ik weet dat er 23 maart staat, maar bij nog geen enkele game shop kan ik hem nog bestellen.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    extra scirmish maps is wel beter, want die waren er echt te weinig in generals
     
  18. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld, was heeeeeel vet. Alleen bouw je die skirmish map in een kwartier vol met units (medium) :p Ohja die laadtijd is echt 4 seconden ofzo, groot pluspunt.
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de NOD eerlijk gezegd erg underpowerd vergeleken met de GDI .. of de GDI is juist overpowered :9

    de GDI bouwt een paar juggernauts en mammoth tanks en het is einde verhaal voor de NOD
     
  20. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
     

Deel Deze Pagina