[PC] Command & Conquer 3 : Kane's Wrath in het Engels ?

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 15 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag het uitbreidingspakket 'Kane's Wrath' voor C&C3 gekocht. Op het hoesje stond al aangegeven dat enkel de audio in het Engels zou zijn, en de schermteksten in het Nederlands. Is wel vaker het geval, zeker met EA games, maar normaal gesproken kun je tijdens het installeren eventueel nog de taalkeuze veranderen. Tot mijn grote verbazing, en ergernis, heeft EA echter besloten om de taalkeuzeopties deze keer helemaal achterwege te laten. Met het gevolg dat ik dus verplicht ben de game te spelen met Nederlandse schermteksten. Als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Heeft iemand enig idee hoe ik er toch voor kan zorgen dat mijn spel volledig in het Engels wordt weergegeven ? Misschien iets simpels veranderen in een of ander config bestandje ofzo ?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moeten de ondertitels wel ook in het Engels bestaan, soms hebben die alleen audio.
    Misschien dat het zou kunnen als de engels texten ook bij de game inzitten maar of dat het geval is geen idee.
    Dan is het nog de vraag of het zo simpel is als een config bestand aanpassen.

Kweet er natuurlijk niet veel van af maar misschien bestaan er wel geen Engelse subs of zitten ze helemaal niet bij de game in dus voor de zekerheid daar eerst even naar kijken.

Het is natuurlijk geen game of van EA maar ik koop mijn dvd's praktisch allemaal nu bij amazon.co.uk omdat veel dvd's en steeds meer en meer die hier in Nederland worden aangeboden alleen Nederlandse ondertitels bevatten en ik graag het met Engelse ondertitels bekijk.
    De Engelse ondertiteling hebben ze al (ook bij C&C3 natuurlijk als die er bij de Engelse versie inzitten) omdat die op de Engelse versie staat maar de moeite nemen om mensen de keuze te bieden in andere landen om te kunnen kiezen tussen geen, Nederlands of Engels..... nee....

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het hoe dan ook vreemd. Games die in Nederland verkocht worden zijn de laatste jaren idd wel vaker voorzien van Nederlandse hoesjes en taalopties, zeker games van EA. Toch kun je dan tijdens het installeren vaak nog wel kiezen voor Engels, dat was bij deze installatie echter niet het geval. Zal zometeen eens kijken naar de config bestanden van Tiberium Wars, want die game heb ik wel gewoon in het Engels geïnstalleerd staan (de hoes is ook in het Engels maar dat zou voor zover ik weet niet moeten uitmaken). En anders wachten op de eerstvolgende patch voor Kane's Wrath waarbij je hopelijk wel een taalkeuzemogelijkheid hebt.

EDIT : Soms zijn oplossingen zo simpel en voor de hand liggend, dat je er niet direct op zou komen. Na het handmatig openen van de mappen en bestanden op de disc kom ik er net achter dat er wel degelijk extra language packs meegeleverd worden. Even handmatig erbij installeren en zo te zien kan ik de game nu gewoon in het Engels spelen. Deze kan dus dicht :)

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Google is your friend..

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik was je geloof ik net voor ;) Kon idd gewoon de Install wijzigen, het Engelse taalpakket installeren, het Nederlandse taalpakket zelfs verwijderen, en probleem opgelost. Toch bedankt. Zoals ik al zei kan deze thread nu wel dicht :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina