Ervan uit gaande dat je de pc versie bedoeld (xbox is dacht ik nog niet uit: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/28303.html
*cough* geweldig *cough* de graphics zuigen de gameplay is ook minder de vertex shader doet z'n werk niet goed en de a.i. werkt ook niet mee
onee hé daar heb je MATN ook weer, hij zit altijd mijn threads te spammen...................................( t'is een kameraad van mij, en hij gunt mij geen normale thread......) SUKKEL......... Kan iemand MATN een keer bannen??
huub je hoopt gewoon dat ik gebanned word maar in plaats van dat je probeerd mij te laten gebanned te worden kan je ook nuttige dingne doen zoals xboxen
Ik Moet toch ook altijd ff op xboxworld kijken of niet!!??? en als ik wil xboxen doe ik dat wanneer Ik dat wil!!!!!!!!
Kinderachtige discussie Kunnen jullie dat niet in reallife doen als jullie toch maten van elkaar zijn? Commandos 2 cheats: kijk een op het INET!!!!!!!
Peepz, ontopic nu weer ok, 't is heel fijn dat sommige mensen elkaar in IRL kennen, maar "wij" weten dat niet
Ik heb het spel commando's 2 net en ik durf het bijna niet te vragen maar ik kom al niet verder in het 2de trainginslevel. OP het einde van het level komt er een tank, en die moet je kapot maken met de anti tank mijnen. Ik leg die mijne neer en hij rijdt erover heen en ze ontploffen niet!!!!! Nou is mijn vraag dus hoe kan dat nou?? Moet je ze eerst activeren ofzo, zoja graag antwoord