commandos 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door gegron, 5 nov 2002.

1. gegron

gegron Guest

ik kom nie verder en ik snap er niks van
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    je moet wel wat specificieker zijn anders kan niemand je helpen....

3. gegron

gegron Guest

als je in de eerste missie die invasie moe starten dan kan je je nergens verstoppen en wordt je doodgeschoten

4. sandro

sandro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al meerdere keeren op pc uitgespeelt , wat je moet doen (als ik mij goed herinner) je zwemt met je dief naar de trap , liefst tegen de muur of een stuk onder water zo dat ze je niet zien aankomen , vervogens kan je vrij ongestoord naar het pakhuis rechts van ja kruipen ,,, waar je 1wachter even bewustelood slaat zo dat je naar de kleine kamer kan waar natacha op je wacht ,,, dan moet je die half dode met zen hond nog rap eens bezoekne wat ook geen probl mag zijn , (meschin doe je dit best eerst dan kan je je hond gebruiken om de eerste wachter af te leiden).....
    dan zoek je met nata een paar slaap pillen bij elkaar en een hoop wijn , dit is je enige middel om een soldaat uit te schakelen (aangezien je niemand kan vermoorden (nog niet) ) ,,
    maar zorg er wel voor dat je zeker 1 slaap pil over houd die moet je in de kist doen die gevuld is met wijn (in de refter) , , zo vind je je sleutels en kan je de generalen proberen uit te schakelen , dit doe je best met de telefoon terwijl de dief hem aan zijn hut op wacht, zo dat als ie buiten komt je hem neer legt. , vervolgens gaa je naar de safe et voila
    vergeet ook niet met je dief ONDER het bed te gaan liggen ( eerder stopt de level niet :eek: en als je dit niet door hebt dan kan je lang wachten :eek: )

dit is toch de eerste level he ,? (het is al effe geleden )]:-

Deel Deze Pagina