[Commandos 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door polletskie, 22 aug 2003.

1. polletskie

polletskie yeah yeah whatever

Leuk Bevonden:
    0
    in die eerste missie night of the wolves. ik geraak daar echt niet verder.kan geen geweren nemen ofzo je kan alleen maar gasten neer kloppen maar ge kunt niets nemen van hen.en kgeraak echt niet verder. weet iemand waar ik moet beginne.en natacha heb ik en die hond ook al.

2. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    linken van gamefaqs werkt nooit.. zeg het ff

4. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat zitten proberen en het lukt nie van die FAQ's dus kan iemand mij gewone uitleg geven

5. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    zeg ik net.. dat kan niet. Gewoon gamefaqs site
    dan boven aan xbox kiezen dan in het menu faqs kiezen etc
    gewoon uitpoberen niet alles moet worden voorgekauwd :cool:

6. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik probeer maar kan je geweren bematichen of moet jetijd rindsluipen.en neerslaan.

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaaaaaaaaaaaat zeeeeeeeeeeg jeeeeeee

8. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    al die soldaten hebben geweren maar je kan ze niet afnemen.en die slaappillen en da papiertje moet je dat aan die natacha geven of mag de thief die byhoouden

9. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.gamefaqs.com dan ga je naar xbox bovenin, bij de c zoek je commandos 2, dan moet je onder gameinfo op FAQs & Guides klikken, en dan op FAQ/Walkthrough (PC), volgens mij maakt het niet uit welke versie (pc/xbox), maar er staat alleen de pc-versie:)

zo moet je er denk ik wel uit komen:)

10. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    heb je geen nederlandse versie.want ik versta er niet veel van ze.

11. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geen engels..., dat word lastig, maar ik doe m'n best

ik bedoel niet vertalen, maar een nederlandse versie vinden;)

edit: sorry, niet kunnen vinden, word toch maar een cursus engels;)

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  12. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    niet meer nodig.heb het eerste level uitgespeeld en alle photo's gevonden.die bonusmissie is ook uitgespeeld.nu zit ik in het 2de level Das Boot :)

13. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt dat als ik in Das Boot, Sillent Killers zit en ik ben verkleed in een officier met men spion en als ik dan in een gebouw binnen ga roepen ze dan alarm en beginnen ze me te schieten.en ik kan buiten gewoon rondlopen zonder dat ze schieten.Hoe komt dat?

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dit is een forum waar je mensen daadwerkelijk helpt, GEEN "Door-link-naar-Gamefaqs-pagina"

Doe het dan ook niet.

15. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in de 3de bonus missie en geraak er niet uit.ik sta met 5 man achter boomstammen en dan komen die soldaten en schieten ze me al dood.Hoe zou ik ze moen dooddoen al die gasten zonder dat men maten er al aangaan.

Owja en als er een commando van u dood es heel zijn health bar is leeg.Kan je hem dan nog laten leven met health.Hoe doe je dat?

16. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, gebeurt niet meer, helemaal niet gezien in de faq trouwens:confused:

en de antwoord op polletskie vraag : ja, dat kan!, met zo'n health-pack, maar je MOET 'm reviven anders kan je de missie niet halen!

en voor je andere vraag, als het goed is heb je een flametrower ergens (niet zeker), en dat werkt heel goed tegen een groep, of (betere methode), zorgen dat je dicht in de buurt komt zonder dat ze je zien, en dan granaat gooien! (wel eerst alle mannetjes in de buurt killen (sniper is hier handig)

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  17. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    maar je hebt maar 5 sniperkogels.en je moet die grenadiers uitschakelen en die 2 snippers dan heb je nog maar 1 bullet over.en aan die kist van dat voertuig ligt gas grenade en molotov cocktails en healht pack.

18. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook een flammenwerper, goed zoeken!, maar backt to the point, je kan die molotov's toch gebruiken?, het maakt alleen wat herrie, dus schakel je alle mannetjes (behalve die groep dan) met je Green Barret (of ook andere als je wilt, maar de GB is het stilste) uit!, klinkt moeilijk, is het ook, maar het is te doen

19. polletskie

Leuk Bevonden:
    0
    die bonus missie van 4.je moet eerst die snipers dood doen.dat lukt maar dan moet je achter die prikkeldraad aan om die wire cutter te nemen.maar je kan niet achter die prikkeldraad.

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  20. LuftBallon

LuftBallon Groentje, mijn reet

Leuk Bevonden:
    0
    Peet, ge hebt er precies nogal moeite mee eh. Tip: smijt et weg en koop u een spel waar ge ni om de 5 minuten vragen moet komen stellen

Deel Deze Pagina