nietes Hij is er nu al, als ik het intertoys krantje, dat ik vandaag in de krant van mn krantenwijk moest vouwen, kan vertrouwen...
Meen je dat, want ik wist bijna zeker dat ie was uitgesteld. Zo ja dan mot ik ff een review-exemplaar bemachtigen.
Ja kwist het ook bijna zeker. Maar als jullie hem, in de winkle jhebben zien liggen dan is dat natuurlijk goed nieuws. Krantjes moet je overigens nooit vertrouwen want daar heb ik zelfs een keer Duke Nukem Foverer in zien staan http://www.tothegame.com/game.asp?ID=841 Hier staat dat die pas de 30e uitkomt??? Toch raar want games komen nooit eerder dan een paar dagen uit dan dat ze staan aangegeven
Hij is er echt al hoor mensen en morgen heb ik hem en laat ik hier onmiddelijk mijn impressies horen, heb maar een week de tijd want volgende week Hunter en Enclave
Beter, die game moet ik namelijk echt hebben. Nu maar hopen dat de uitgevers meewerken en ik de game snel heb
Ik zag hem ook staan in een foldertje en hij zou al uitgekomen moeten zijn maar ik heb nog niks gezien maar wel beter als die al uit ik zit er echt hard over natedenken om hem te gaan kopen
ik wilde hem vandaag dus gaan kopen blijkt dat er gewoon een fout in de levering van regio rotterdam is gemaakt dus ze hadden hem hier nog nergens maar hij is wel al uit.
tis dat je het effe zegt ik was bijna naar bart smit (zag het op hun site dat ze hem hadden) of mediamarkt (haddenh ze hem daar ook wel en goedkoper waarscheinlijk) gelopen dammed dan maar tot maandag ofzo wachten, of ik wacht op de revieuw want ik wil wel eigenlijk weten of er enig verschil (ja ok de besturing) met de pc versie is
Hij stond al wel in dat intertoys krantje jah................... ik wou hem vandaag gaan kopen, maar ze hadden hem niet. ze zouden ff bellen wanneer ze hem binnen kregen..... ( op www.dimensionplus.nl stond : release date : 28/6/2002 ) dus hij is al een dag uit!! ps : weet iemand waar een review staat??
Release date is iets later toch..? iig is onze reviewcopy onderweg geloof ik, als Mirik niet meer kwaad op mij is that is
Ik ben echt heel de stad afgeweest, future zone, dixons, bart smit, media markt, e-plaza, discovery, free record shop maar nergens hadden ze hem.
Het is wel hetzelfde idee als behind enemy lines........maar wel met andere missies en meer characters en mogelijkheden enz..............