We've got some hi-res pics of the Xbox Communicator, a device that will end up being a key element in the Xbox Online Gaming experience. This revolutionary voice recognition product will hopefully be a large boost for the console industry. The Communicator is perfect for Internet gaming, chating, voice navigation, speech recognition, and command and control style operations. The posibilities are endless with this high tech piece of equipment. De vraag is...heb je er veel aan?
ik denk het wel.. maar dan moet er wel een goeie game voor komen, want Halo kan niet online en dat zou toch wel DE game er voor zijn..
maar stel jij speelt met iemand uit THA STATESSSS en jullie geven eklaar commando's...dan krijg je waarschijnlijk lags?
denk het niet.. met CS heb ik dat ook niet.. behalve als je Casema hebt kan je het wel schudden denk ik
Dat ligt dus ook aan je connectie af dus....maar wat voor heeft een X-Box dan?Dat zal wel invloed hebben op de communicator
Met CS bijvoorbeeld wordt de kwaliteit enorm verlaagd, maar is het toch nog wel duidelijk.. en die communicator is helemaal gebouwd op het goed opnemenen afspelen van stemmen
moeten we maar zien he.. sowieso zijn de netwerken in Amerika veel sneller dan hier in Europa/Nederland
Je zit gewoon met je eigen breedband verbinding.. dus mensen met Casema zijn fucked, mensen met @home zitten chill
die doe ik wel op de pc.. netzoals Halo en Ghost Recon, en MoH:AA ff denken, welke game is wel leuk om te doen via een console.. sport games..
F1-2001 is gepland.. dat is enige echte F1 game.. dan heb je nog wel eh Down Force ofzow heet dat.. moet je eens een search doen hier op het forum, dan zie je er screenshots van, lelijkste game ooit