Compatibility controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marnix_moed, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marnix_moed

marnix_moed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb een vraag over buitenlandse controllers. Ik vroeg me af, als ik een originele Xbox360 controller, met of zonder draad, in Amerika of Azie koop, zijn deze dan ook compatibel met de Europese Xbox360?

Over de uitwisselbaarheid van oude Xbox games, kunnen deze ook op de Xbox360 gedraaid worden op de Core system?

Grt,
    Marnix

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste kan je dit soort algemene vragen waar slechts 1 antwoord voor mogelijk is stellen in een bestaande thread zoals deze: Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4 of in de algemene controller thread. Deze kan je vinden door: Zoeken --> Geavanceerd --> Optie zoek alleen titels --> toon discussies --> tik in --> controllers en je hebt hem gevonden (eventueel 360 algemeen/hardware selecteren)

antwoord: Ja die zijn gewoon compatible (let wel dat je mogelijk import kosten moet betalen)

zie ook: Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Backwards compatability is alleen mogelijk met een xbox 360 met HDD (hardeschijf) dus antwoord is nee. Niet alle games zijn Backwards Compatible (zie de backwards compatible thread voor meer info)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina