compenomenten Kabel werkt niet denk ik

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lilsoldier, 22 apr 2010.

1. lilsoldier

lilsoldier Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen,

ik zat gister op me xbox360 te spelen op een gegeven moment werd me beeld heel ja ehm dik gedrukt weet niet hoe ik het moet uitleggen..

dus ik start het opnieuw op en toen kreeg ik al helemaal geen beeld:confused:

heb toen eerst geprobeerd om op TV te zetten maar dat werkte ook niet terug naar HDMI werkt ook niet. als ik hem aansluit via scart geen resultaat.
    als ik hem aansluit via rood wit en geel werkt het ook niet

dus heb me xbox op een andere tv aangesloten philips via TV als ik hebm aansluit zonder scart aansluiting dus met rood geel en wit krijg ik alleen geluid maar geen beeld. ik heb de methode Y en right trigger al geprobeerd maar mocht niet baten. scart werkt ook niet. hdmi ook niet.

dus ik heb een compenomenten kabel geleend van een vriend van me precies het zelfde resultaat.

ik vraag me af ik zat te lezen dat VGA aansluiting wel zou helpen iemand enig idee advies ect..?

2. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    De vga aansluiting gaat door dezelfde output als je componentenaansluiting (heb er zelf ook eentje gebruikt in het verleden).

Het is dan waarschijnlijk weggegooid geld als je een vga-kabel gaat kopen, want deze zal het hoogstwaarschijnlijk dan ook niet gaan doen.

Zijn er nog lampjes die rood gaan branden (die vier lampjes rondom je powerknop).
    Een combinatie van deze lampjes houdt namelijk een bepaalde foutmelding in.

Hoe oud is de xbox? want mocht hij binnen twee jaar zijn gekocht heb je nog gewoon garantie. Dan komen ze hem met UPS ophalen en heb je hem binnen 2 weken terug (vaak duurt het zelfs maar een week).

Mij lijkt dat als inderdaad zowel je hdmi en je component aansluiting niet werkt, je contact op moet zoeken met microsoft.

Contactgegevens microsoft

Telefoon
    Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894
    of +31 202036606 als je mobiel belt
    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895
    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

Verdere vragen die je hebt kan je misschien op deze link bekijken

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052&highlight=contact+microsoft

Laatst bewerkt: 23 apr 2010
  3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het klinkt alsof je videochip kapot is. Ik zou maar contact opnemen met Microsoft.

PS: Ik heb veel benamingen gezien voor component kabel maar compenomenten kabel is toch wel het hoogtepunt :+.

5. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Een andere compenomenten kabel zal inderdaad niet helpen ben ik bang... het ziet er naar uit dat je VGA kaart defect is. Ik heb ook zoiets gehad, een soort dik gedrukt beeld met allemaal artifacts enzo alleen ik kreeg toen een vastloper en vervolgens een RRoD. Het beste is om eventjes met de support van MS te bellen. Misschien kunnen ze je over de telefoon helpen of in ieder geval je Xbox in te boeken voor reparatie.

6. lilsoldier

lilsoldier Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de helpdesk gebeld en omg iritante menu.

maar oke 100 jaar verder medewerker gesproken en hij zei ik kan er niks aan doen je valt buiten de garantie..

ik kan nu een repratie aanvragen voor u als u dit via tel doet betaald u 119euro en via de site 90 euro..hierbij krijg je jaar garantie en een gerapareerde xbox

dacht bij me zelf zet 50 euro bij en heb een nieuwe xbox is toch belachelijk

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Via de site reparatie aanvraag doen, daar wil hij nog wel eens €0 aangeven :+

Deel Deze Pagina