De vga aansluiting gaat door dezelfde output als je componentenaansluiting (heb er zelf ook eentje gebruikt in het verleden).
Het is dan waarschijnlijk weggegooid geld als je een vga-kabel gaat kopen, want deze zal het hoogstwaarschijnlijk dan ook niet gaan doen.
Zijn er nog lampjes die rood gaan branden (die vier lampjes rondom je powerknop).
Een combinatie van deze lampjes houdt namelijk een bepaalde foutmelding in.
Hoe oud is de xbox? want mocht hij binnen twee jaar zijn gekocht heb je nog gewoon garantie. Dan komen ze hem met UPS ophalen en heb je hem binnen 2 weken terug (vaak duurt het zelfs maar een week).
Mij lijkt dat als inderdaad zowel je hdmi en je component aansluiting niet werkt, je contact op moet zoeken met microsoft.
Contactgegevens microsoft
Telefoon
Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
De service is bereikbaar op:
maandag - vrijdag: 09:00-22:00
zaterdag: 09:00-20:00
zondag: 09:00-17:00
Verdere vragen die je hebt kan je misschien op deze link bekijken
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052&highlight=contact+microsoft
Laatst bewerkt: 23 apr 2010