compID ...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XbOx RuLeZzZ, 9 mei 2004.

1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik mijn compID kan verandere...ben namelijk bij een spel geband omdat ik 2 accounts had :confused: en wil nu terug spelen....

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Comp ID? je IP adress bedoel je?
    misschien hebben ze alleen je cdkey of zo geband of je mac :D. dan wordt het moeilijk :D maar ja die kunnen ze niet zomaar bij dacht ik.

3. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    kwe nie...kan dat da et IP adres is..maar het is gwoon een online spelletje...je hebt geen key nodig...maar alsk wil inlogge krijg ik gwoon de melding : compID ban

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien als je via een proxy server gaat?

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan zal je IP adres geblokkeerd zijn, en voor zover ik weet kan je dat niet veranderen.

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ligt eraan welke provider en modem je hebt, ik heb chello en een ouwe com21, en ik kan mun ip gewoon veranderen naar een compleet andere range als ik wil

7. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    Als je adsl heb zou dat moeilijk gaan heb je een standaart IP volgens mij maar als je kabel hebt dan zou je altijd als je opnieuw inlogt een nieuw ip moeten krijgen

8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    dat is onzin, het ligt geheel aan je provider of je een statisch of dynamisch ip krijgt

9. gerjan

gerjan Guest

Zo en hoe doe je dat welniet? modem ff van de stroom afhalen zodat ie reset? werkt bij mij niet, kheb ook chello classic + com21 modem, altijd zelfde ip

10. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ik stel gewoon bij tcp/ip protocol een statisch ip in, en daarna weer op automatisch, dan krijgk een andere. maar ik heb altjid al een dynamisch ip gehad.

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Doe makkelijk: Mail de beheerders van die server/game even. Als je niets illegaal/cheats heb gedaan en de situatie gewoon uitlegt snappen ze het heus wel.

Deel Deze Pagina