compleet spel op hd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door marco-discus, 17 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marco-discus

marco-discus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het hier goed staat, maar anders word er wel een slotje op gezet.
    maar ik zou willen weten of je op een 20 gb harde schijf van de 360 een compleet spel kan zetten, zonder dat je een cd nodig hebt

groetjes marco

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope dat kan niet. Dergelijke korte vraagjes behoeven overigens geen eigen thread, zie hier het algemene 360 vragen topic :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  3. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat we het hier sowieso niet over mogen hebben

4. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo? als je gewoon een retail game op je hdd kan zetten is hier toch niks mis mee?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, is volgens mij ook niks illegaals aan. Als ik een gekochte game op mijn PC installeer mag ik gerust een No-DVD Crack eroverheen gooien als ik geen zin heb om telkens de DVD in de PC te stoppen. Maar goed, punt is dat het op de 360 niet kan en dat was de vraag van de topic starter :)

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  6. marco-discus

marco-discus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geef dan gewoon ff de link naar de tekst, zoek me de ratsmedee

het was idd de bedoeling om een eigen retail spel er op te zetten. ik heb namelijk een bloedhekel aan illegale praktijken op dat gebied.

7. MPGamer02 NL

MPGamer02 NL Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De redene waarom het niet kan: Je koopt een game, zet hem op je HDD en brengt hem terug naar de winkel en je vraagt het geld terug

De redene waarom ik het niet zou willen: Te weinig ruimte op HDD (trailers, demo's, arcade, content kost al zoveel ruimte)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je ? Ik geef je gewoon een link naar het topic waar dit soort kleine vraagjes thuis horen. Ik ga natuurlijk niet voor je opzoeken of de vraag al ergens gesteld is, en zo ja, waar ;) Maar wat je vraagt kan niet :)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    De reden waarom ik het wel zou willen: Uberhandig, hoef je niet telkens te wisselen (wat ik nu vaak doe als iemand me bv vraagt voor potje GoW twijl ik een andere game doe).
    Kan ook makkelijk op een 120GB hdd :)
    Waarom het niet kan: Wordt hierboven al uitgelegd, tevens zou dit ook een mogelijkheid zijn om nog makkelijker te kraken.

10. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou eigenlijk ook ene 120gb hdd willen hebben vooral omdat MS met disney films komt enz.

11. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Voor de herrie die de machine maakt zou het ook geen verkeerde zaak zijn ;). Maar goed, zoals het nu is overleven we het ook wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina