complimenten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door emusa, 9 feb 2003.

1. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon effe zeggen dat ik http://archief.xboxworld.nl echt een hele goede site vind! :eek:

+
    Gebruikersvriendelijke layout
    Duidelijke, recente nieuwtjes
    Goede reviews met doordachte onderbouwing
    Humor :p
    Goed forum! Vooral het X-bazar gedeelte loopt als een trein!

Suggesties:
    *Een second opinion bij de reviews
    *Meer verslagen van evenementen als E3 enz. (indien mogelijk)
    *Filmpjes/movie clips van games bij reviews en news (of direct linken van andere site)

Ga zo door; ut roelt hiero.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Goed he :)

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach boeie, allemaal lamballen

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Whoopie! Thnks!

1. Hmm, *pakt de cliche map; 3.0 zou zoiets krijgen, weet niet of dat ook al meteen in de 1e uitgave van 3.0 komt :cool:
    2. Ons budget laat het niet toe dergelijke beurzen te checken :)
    3. Daar komt onze server de hoek omkijken, die kan dat nog niet allemaal aan.

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Yeah..! XBW 0wnz..!! :cool: :9 8)

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    /me slaat Michael :cool:

7. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Wa..?? XboxWorld 0wnz toch.. :confused:

Alleen 0wnt *UCHE*KUCH*UCHE*

8. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    IDD complimented voor XBW, al weet ik niet zeker hoelang ik hier nog rond blijf hangen, dont get me wrong, ik vind het een vette site en alles, maar de forums zijn de laatste tijd nogal tja...een zooitje

Er wordt geprobeerd om het aantal "spam" posts de kop in te drukken, maar ze blijven allemaal staan het wordt zeer irritant en ook heel onoverzichtelijk...

Kan 90% van de gesloten topics niet gewoon verwijdert worden?

XBW wordt steeds groter en dat is vet, maar er komen wel steeds meer "leden" (kheb het hier dus NIET over de crew) bij die weinig meerwaarde met zich meebrengen

2bad

9. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga er maar van uit dat het steeds leuker gaat worden. als vanaf 14 maart xbox live werkt zullen er ook clans gaan komen. dus komt er waarschijnlijk ook wel een apart hoekje op dit forum voor de diverse clans (mods enige reactie hierop plz?).

met een beetje geluk komen er dus diverse clans die gaan strijden om de eer (een xbw prijs?).

ach we zien ook wel..............

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is nog even afwachten, afhankelijk van hoeveel belangstelling ervoor is. En zoiezo krijgt niet iedere clan een eigen sub-forum, als er al iets komt is dat één sub-forum voor alle clans. Maar nogmaals, dat moeten we nog even afwachten.

11. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm ik bedoelde ook eigenlijk 1 subforum.
    maar het leek me wel een leuk idee. dat de clans elkaar kunnen uitdagen.

ach het was ook maar een idee.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Verpaupering van het forum is inderdaad een probleem. Ik heb het idee dat we voor de release van de xbox een veel leukere en intelligentere community hadden. Uiteraard, ook is een forum er om vragen te stellen maar de laatste tijd wordt het steeds en steeds erger. Dan toch maar eens intensief tijd steken in het maken van een uitgebreide FAQ/Policy/Etc. en dat ook harder aanpakken. Helaas krijgen we meestal grote scheldgolven onze kant uit als we weer eens harder modereren.

We moeten iets ontwikkelen of creeeren waardoor de mensen met kennis van zaken echt blijven hangen. Daar waar bv Gathering of Tweakers nog steeds een soort no-no is voor newbie's door al het techno geweld, zijn games-sites als deze uitgesproken plekken om hun energie te botvieren op andere onwetende personen.

13. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, WouteR ik heb ook het idee dat het forum een beetje aan het verpauperen is en dat het voor de launch van de xbox leuker was hier.

Er hing echt zo'n sfeertje van iedereen die vol spanning uitkeek naar de xbox en hoe Halo toch zou gaan zijn :D

Maar misschien is het idee om niet alles uit te stellen tot xbw 3.0, maar nu ook al een aantal zaken online te zetten. Zo hebben Tipex en Beuker(sr) toendertijd een keer een FAQ gemaakt mbt het hele dolby verhaal. Deze FAQ heb ik nooit meer terug gezien. Waarom zet je deze niet alvast in een stickty thread ofzo? Dan kun je 'm ten tijde van xbw 3.0 weer weghalen en netjes in de gehele site verwerken.

Hoe meer je standaard antwoorden in een FAQ opneemt, hoe makkelijker het is om users direct naar de FAQ door te verwijzen het topic te sluiten en te verwijderen.

Just my €0,02 :D

14. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    mischien moeten die FAQ's gewoon niet meer op het forum?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga vanmiddag wel ff aan van alles en nog wat rondom het forum knutselen.

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Idd.

Waar zijn de helden?

Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  17. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ook nog een leuke optie voor xbw 3.0:

Een lijstje met alle users die voor de launch al geregistreerd waren :+

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien is het handig om ook bijvoorbeeld de centraal topics en de faqs (al waren die dat misschien al) bijvoorbeeld sticky te maken. En dat posts zoals: dit spel wordt echt super vet - niet meer mogen en weg gehaald worden. (zal in het begin veel werk zijn maar later niet meer (bij tweakers gebeurdt nu ook zoiets).

misschien helpt het.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    NUtteloze topics gaan sowieso weg.

Als we alle centrale topic sticky maken wordt dat 1 grote bende daar bovenin. Nu hebben we een overzicht in 1 topic, lijkt mij beter.

20. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja maar ik bedoel ook nutteloze replys....
    dat zorgt er dan voor dat mensen op een gegeven moment alleen nog maar wat posten als ze echt wat boeiends te melden hebben

Deel Deze Pagina