1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

component pakt geen 720

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door tasso, 19 apr 2007.

  1. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze kabel gekocht bij de consoleshop xcm multi-console component cable deze heeft 3 aansluitingen voor de wii, 360 en ps2 en ps3.
    Heb deze aangesloten op een samsung 940 mw met een resolutie van 1440x900 heb deze monitor altijd gebruikt met de 360 en orginele componentcable van ms.
    Geen probleem kon gewoon 720 selecteren en was gewoon goed.
    Maar de 360 heb ik nu via vga aangesloten wat een veel strakker beeld oplevert op dezelfde monitor.
    Nu met deze kabel aangesloten op de wii en ps3 kom ik bij de ps3 niet verder dan 576p, als ik 720 wil selecteren en druk naar rechts om verder te gaan dan wordt het scherm zwart en na een tijdje springt hij weer terug.
    Selecteer ik nu alleen 576p dan gaat hij wel verder met het audio menu wat daarna komt.
    Ik zie als ik hem op 576p zet en kijk in het menu van de monitor dan staat hij op 720x576p dat zie je staan.
    Kijk dat het niet zo strak als vga wordt ok maar nu heb ik het idee dat ik naar een gewone tv zit t e kijken.
    Is het ook zo dat hij de keuze normale tv laat staan want dat snap ik dus niet, als je component aansluit dan ziet hij dus niet dat je de normale tv aansluiting niet gebruikt.
    Dit is bij de 360 wel een heel stuk makkelijker allemaal in te stellen
     

Deel Deze Pagina