Hoi iedereen ik zit nogal met een groot probleem, Mijn Pc begint sinds kort hele rare geluiden te maken. Je kan het een beetje beschrijven als een Xbox 360 maar dan 3 x zo hard . En de bovenkant van mijn Pc wordt ook onzettend heet na een paar uurtjes je ruikt zelfs verbrand plastic in dat ding.. Weten jullie er mischien wat van? hier hoor ik dat geluid ongeveer:
wanneer heb je die geluiden dan, ietsje duidelijker graag...gewoon als je op bureau blad zit?..grote kans dat je een nieuwe voeding nodig hebt. Maak de zijkant van de pc gewoon is open, en kijk of die dan nog steeds zo'n geluid maakt, als het dan nog steeds is..is het denk ik de voeding. zo niet is het gewoon de warmte.
sorrie mensen ik had perongeluk 2 geopend blijkbaar.. maar okeej : ik heb zulke geluiden wanneer ik mijn pc opstart dan heb ik ongeveer een half uur last van, en ja het komt waarschijnlijk door het voedingkastje maar iedereen raad mij aan om er niet aan te klooien voor het geval ik alles sloop. Ik heb de zijkant open gemaakt en daaruit duidelijk gemaakt dat mijn voedingskastje zo'n pokkeherrie maakt
Je zou het ook over kunnen laten aan een computerzaak/repairdienst/kennis met verstand van computers.. Zit er geen garantie meer op je pc? Edit: als je nog garantie had dan heb je die nu waarschijnlijk niet meer aangezien er bij dit soort fabriekspcs meestal een soort zegel op het sidepanel zit, als die verbroken is vervalt je garantie.
Zo'n kast heeft me pa ook. Om eerlijk te zijn, echt een klote ding ! Zit totaal geen koeling in ! Alleen een cpu fan, die het geluid van een straaljager produceerd, omdat er geen intake en/of outtake inzit ! Sterker nog, er is helemaal geen mogelijkheid een extra fan in te bouwen Hij staat door die gaatjes in de zeikant eigenlijk alleen maar stof te vangen, waardoor ik hem 1 keer per week schoon kan poetsen...
thnx allemaal voor de reacties maar ik heb hem naar een monteur gestuurd en hij is weer tiptop klaar voor de wereld!\o/