1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Je kunt ook een RROD veroorzaken, dan heb je wel garantie toch??
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee, geen garantiesticker betekend gewoon helemaal geen garantie op je xbox. Kan natuurlijk wel een stickertje van ebay ofzo plukken, maar de vorige eigenaar heeft dus de fans achterin de xbox vervangen. Op sich niet zo'n ramp, maar die hebben dus groene ledjes, ik denk dat ze dat wel op zal vallen :+
     
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een samsung 226bw en daar zit mijn 360 op aangesloten ik hoorde alleen laatst dat je ook tergelijke tijd je pc er op aan kon sluiten en dan van 360 beeld naar pc beeld kon switchen
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, dan moet je je PC via de andere ingang op de monitor aansluiten, en dan druk je op source en voila, je veranderd van bron en kan zo makkelijk switchen tussen PC en Xbox.
     
  5. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Baah man, ik vind dat 22 inch toch best klein als ik er ong. 2 meter vanaf zit. Meot wel zover anders is het beeld nog slechter, en het is allemaal leuk van die balkjes. Ik overweeg nu echt een tv, of miss een 24 inch.

    Mijn vraag: scheelt het veel in groote en qualiteit van een 22 naar 24 inch? En is dit het geld waard?

    Die G2400W van benQ lijkt me een goede prijs/qualiteits verhouding... en heeft 1:1 pixelmapping

    Gebruiken jullie trouwens bij je 24 inch monitor, de HDMI poort of de D-sub. Ik heb zon oude xbox360 en heb geen HDMI ingang..
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  6. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft elke pc zo'n kabel waarmee je hem op je samsung 226bw aan kan sluiten niet dat het alleen bij de nieuwste pc's is!?

    alvast bedankt
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is de meerprijs niet waard. Wat bedoel je met "Allemaal leuk van die balkjes?" als je een 24" met pixelmapping koopt heb je nog steeds balkjes hoor...

    Ik gebruik bij m'n 24" de VGA ingang, m'n PC zit al op de HDMI :+
    Heb trouwens sinds een week of 2 ook een HDMI xbox, toch maar 's proberen en kijken of ik verschil zie...

    Die kabel kan je ook gewoon los kopen hoor :)
     
  8. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Lenny-T
    Ik bedoel dat die balkjes er nu bij zijn gekomen door die NXE update, die verschafte ons de 1680x1050 resolutie. Die heb ik ingesteld(is ook mn native) maar het beeld is niet full screen, maar er zijn zo'n 2 cm dikke balkjes boven en onder. Het beeld is wel scherper alleen wel een stukkie kleiner
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, maar dat heb je met een 24" scherm ook, tenzij je een 1920x1080 scherm koopt, maar die zijn er niet zoveel ;)
     
  10. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet die 1:1 pixelmapping er dan niets aan? aan die balkjes:confused:

    Best klote zo, ik vind et egt niet rlx met die 226bw. En een tv mag niet van mn ouders, tog iets anders vinden...
    eens in de winkel kijken hoe groot zo'n 24 daadwerkelijk is, moet em ook es testen.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1:1 pixelmapping zorgt juist voor de balkjes, zodat het beeld niet wordt uitgerekt, en de kwaliteit behouden blijft ;)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan hem met een 226 bw gewoon op 1920x1080 zetten hoor, paar keer op auto drukken en voila je hebt 1080p op je 1680x1050 native schermpje ;)
     
  13. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan ook wel, maar heb je dan gezien hoe het eruit ziet. Hoezo uitgerekt? bij mij tenminste, ziet er niet uit. Verhoudingen kloppen neit meer, vierkanten zijn gewoon langhoeken.
    Niet echt mooi moet ik zegge, 1680x1050 ziet er veel beter uit.

    Btw, heeft de HP w2448hc (opvolger van die van Lenny) ook die1:1 pixelmapping? via VGA?

    WHAHAH met gekeken wat bleek? Heb WEL HDMI ingang, heb ik met HDMI nog steeds balkjes in beeld op die 24" schermen?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  14. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ben even lui,
    dus vraag het kan het zoeken maar ben ik hendig lang aan het zoeken,

    me vader,
    ja me vader:p
    Wil me ouwde 360 op zijn monitor laten lopen en ook zijn pc nog.
    hierbij heb je een splitter nodig waar kan ik deze halen?
    waar door me pa niet heletijd de kabels hoef om te steken?

    alvast bedankt.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Met HDMI heb je ook balkjes hoor, en met HDMI kan je geen 1680x1050 kiezen, maar 720p / 1080p / 1080i

    En de HP w2448hc is dezelfde als de w2408h, maar dan met een extra DVI ingang, verder is hij hetzelfde :)

    Als hij een monitor met 2 video ingangen heeft is er niks aan de hand. Anders kan je nog een KVM switch kopen om van source te kunnen wisselen.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  16. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat beeld met de HDMI niet beter als het beeld met een VGA?
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Moet je iets vaker op auto drukken, bij een maat van me werkt het perfect hoor. Maar misschien heeft hij daar ook niet echt op gelet.. Maar naar mijn weten, en zien, werkt het bij hem gewoon prima, ook op een 226bw ;)

    En het verschil in beeld tussen HDMI en Vga is volgens mij eigenlijk nul, voor zover ik weet is het grootste verschil dat er bij HDMI ook geluid in zit. Maar voor zover ik weet is er weinig tot geen verschil.
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    goedeavond,
    ik heb vandaag de xbox 360 pro,
    aangesloten op mijn monitor dit doet het,
    maar nu heb ik het volgende probleem ik heb 2 losse boxen en deze staat normaal inverbinding met de pc.
    maar ik heb alles geprobeert om de 2 tulpen van de vga kabel te verbinden met geluid met de computer maar ik heb nogsteeds geen geluid.

    kan iemand me hierover een duidelijk antwoord op geven.

    m.v.g
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je moet die ook niet op je computer aansluiten, dat gaat niet, je moet die boxen direct op je xbox aansluiten.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het signaal van HDMI is digitaal, dat betekent dat er onderweg naar de monitor geen verlies zal optreden en geen ruis op de kabel zit. Een VGA kabel, die analoog is, zal naarmate de kabel langer wordt aan kwaliteit verliezen en voor meer ruis zorgen. Echter, in de praktijk en vooral tijdens het gamen zie je daar echt geen drol van terug.

    Hey Robinsky,
    Luister maar niet naar de post van Maarten00 hierboven, hij heeft er duidelijk geen geen kaas van gegeten of de startpost doorgelezen ;). Ik heb in de startpost heel duidelijk beschreven hoe en wat je moet doen om het geluid van je Xbox360 via je PC naar je boxen te krijgen zonder dat je daar voor kabels hoeft te wisselen e.d. Lees het stuk "Geluid via je PC" maar eens :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2008

Deel Deze Pagina