1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wel duur hoor, het kleine broertje van 2 inch kleiner is pakweg 120 euro goedkoper te vinden op internet.
     
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik wil toch echt een 24". Volgens mij is er niet veel beters op 't gebied van monitoren of tv's rond de 24 a 26".
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik heb een Acer AL1716 Monitor, zou ik daar mijn 360 op kunnen sluiten met die VGA Kabel van MS. Ziet er volgens mij wat beter uit dan, vergeleken met mijn SDTV.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou niet weten waarom niet ;)
    Als ie maar een VGA ingang heeft. En dat heeft elke monitor.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan heeft hij 1:1 pixelmapping niet aanstaan in de instellingen van zijn monitor ;)

    Eventueel kan je nog kiezen voor de Benq G2400W (ofzoiets :+)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Iyama pro lite E2607WS 26 Inch , en ik ben er echt dik tevreden over het scherm is full hd , en geeft echt Geil beeld ! en dat maar voor 340 euro ! Check Tweakers.nl :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    nvm, foutje.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    26" voor €340 kan de kwaliteit niet veel wezen. Daarbij zijn die Iiyama's ook nog eens spuuglelijk, maar dat is meer een kwestie van smaak :p
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is oordelen over iets wat je nog niet eens gezien heb , oke hij is qua design niet zo mooi als me vorige Samsung , maar qua beeld een stuk helder'der en veel mooier !

    Top scherm voor een top prijs , lees internet er maar op na :b:
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb ik toch wel :+
    [​IMG]
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel ook het beeld zelf Carnal :+
     
  12. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier iemand die ervaring heeft met de Samsung t220P ? Is een 22" monitor met 1920 x 1200 resolutie. Vind ik persoonlijk veel mooier dan zo'n groot ding.
     
  13. Freakshock88NL

    Freakshock88NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje met een vga switch, ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en misschien tips heeft..

    Ik heb de volgende switch gekocht:
    http://www.prijzenstunters.eu/Webwinkel-Product-877017/VGA-Switch-4-poort.html

    Opzich werkt het wel, het beeld van de xbox360 is gelijk aan het beeld als ik hem zonder de switch aansluit. Als ik echter mijn monitor via de switch aansluit word het beeld wazig. De resolutie is nog wel vrij hoog maar het beeld blijft wazig. Als ik dan kijk in de NVIDIA software van mijn laptop (ik gebruik mijn tft als 2e beeldscherm) herkent de software de monitor niet meer als zijn eigen naam maar als een crt beeldscherm.

    Heeft iemand een idee of dit te verhelpen is of ligt dit puur aan de switch? En zijn er switches die wel gegarandeerd een goed beeld geven op een TFT beeldscherm?
    En wat is het verschil met een KVM switch waar ik hier veel over lees?

    Alvast bedankt ;)
     
  14. Skydark

    Skydark Just play more

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de t220, voor een 22" hoef je echt niet een hogere resolutie dan 1680x1050 tenzij je 10 cm van je beeld gaat zitten. Op een meter afstand kun je het verschil al niet meer zien.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Er zijn vast wel switches die een beter beeld geven, de prijs is daar natuurlijk ook naar! 8)
     
  16. Freakshock88NL

    Freakshock88NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dat lijkt mij ook wel, ik zou graag van iemand horen die een bepaalde switch heeft gekocht en een goed beeld krijgt op zn tft scherm zodat ik niet weer een miskoop doe ;)
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het ergens staat, maar hoeveel kost een VGA switch ?
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ligt eraan hoeveel kwaliteit je wilt; ze zijn er voor €10 maar ook voor €100
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ja liefst en gemiddelde, moet ook niet fantastisch goed zijn, maar ook niet te slecht natuurlijk ;)


    ps: en hoe sluit je zo iets aan en werkt het ook op een notebook ?
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2008
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het werkt niet op een notebook, die heeft geen videoingang.
    En hoe je het aansluit wijst vanzelf, maar ik kan wel een voorbeeldje pakken:
    [​IMG]

    Je ziet aan de achterkant van deze switch 5 VGA poorten, en aan de voorkant 4 drukknoppen. Aan de achterkant: de I/O aansluiting is voor je monitor, dus hiervandaan gaat een kabel naar je monitor. Aansluitingen A t/m D zijn voor je invoerapparaten. Bijv: computer op A, Xbox360 op B, Laptop op C.

    Nu naar de voorkant: Druk je nu op A, krijg je op je monitor beeld van je PC, druk je op B krijg je beeld van je Xbox360, druk je op C krijg je beeld van je laptop!

    Zo simpel is het.
     

Deel Deze Pagina