1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een mogelijkheid om via die cd bij 226bw ff beeldverhouding te veranderen ik ben daar nu ff naar aan t kijken als dat niet kan ruil ik hem om, ik vind het niks om zo te zitten spelen.
     
  2. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik dus al terug naar mediamarkt en ik neem gewoon een goedkopere lcd tv in die prijsklasse en dan heb je tenminste een 16 9 beeldverhouding.

    Ik ga straks niet halo3 en brothers in arms call of duty 4 enzo zitten doen met ovale vizieren kom nou hier betaal ik geen 400 euro voor.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  3. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een LG 17'' tft monitor over, nu ik een nieuwe 22'' heb gekocht:9

    Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe decoder te kopen voor digitaal tv, dus zit ik straks met een extra decoder, een samsung. Is het mogelijk om mijn monitor dan als tv te gerbuiken door deze met de decoder te verbinden?
    Ik had al kabels gevonden die van scart naar d-sub gingen d-sub is toch gewoon vga?
     
  4. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    dan ben jij de enige denk ik. er zijn er hier veel meer met dezelfde monitor en ik hoor verder geen klachten, ook ik heb geen klachten over deze monitor.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  5. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    slecht beeld

    Hoi, ik heb ff een vraagje. Ik zit met het volgende probleem. Heb mn xbox 360 op een normale monitor aangesloten, geluid op mn pc, loopt allemaal lekker, alleen zit ik nu met het probleem dat bijv. bij Dead rising, als ik draai in het spel dat het op een soort van haperen lijkt. Net alsof je beeld horizontaal in 2 delen is en dat de ene net iets sneller wegdraait dan de ander. Ik vroeg me af of hier een oplossing voor was en of meerdere mensen hier last van hebben.

    Groeten,
    Michael
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weet iemand of het ook makkelijk is om je 360 met een vga kabel op een laptop aan te sluiten is om om je laptopscherm je games te spelen?

    Wil eigenlijk wel mn 2e 360 via mn laptop laten gaan als dat kan. Iemand die hier ervaring mee heeft?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2007
  7. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    @bigsmurf, thanks man voor die fotos, ja maar schijnt vooral bij forza2 te zijn :confused:.... en zo erg is het nu ook al weer niet XD
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor allemaal goede verhalen over de Samsung 226BW
    dus ik heb me eigen overgehaald om deze te gaan halen voor de 360 na de vakantie. nu heb ik nog een paar vraagjes ik heb nou deze boxenset (Logitech X-530 5.1 Speakerset) op mijn tv aangesloten maar kan ik deze ook op de samsung 226BW aansluiten is de monitor echt goed beeld (hd) en reactietijd en contrast enz
    alvast bedankt!
     
  9. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Je sluit de speakers aan op de 360 niet op de monitor.
    En ja de reactie tjd is 2ms en dat is ruim voldoende om ghosting niet waar te nemen. Ik vind de 226bw top. Zowel voor de 360 als voor mijn graphische doeleinde.
    Ik heb de xbox op Expanded gezet, en dit geeft echt een topbeeld.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    kan dat dan op de 360 aansluiten die boxen?
    heb ze nu op de tv!
    en wat bedoel je met expanded?
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze niet opde TV én Xbox tegelijk aansluiten..
    Nja kan miss ook wel mar das dan ingewikkelder ;)
    Bij de VGA HD AV kabel van de Xbox > Monitor zit niet alleen een VGA kabel, maar ook twee vor het geluid.
    Tevens kun je een optische geluidskabel erin doen als je daar behoefde aan hebt.

    Die geluidskabeltjes plug je dan in je boxen ..

    Met Expanded bedoelt hij een instelling van de 'zwartwaarde', die je bij monitoren kunt instellen.
    Sommige monitoren geven namelijk zwart niet als echt zwart, maar als donkergrijs. Als je hem dan op een ander niveau zet, kan je wel de echte zwart krijgen en dan ziet het er mooier uit. Expanded is het hoogste niveau, het donkerst.
     
  12. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij eens in game fotos willen maken rich art?
     
  13. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik zou wel willen maar onze digicam is kapot, dus als iemand anders zo vriendelijk wil zijn om een paar ingames foto's te maken...

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  14. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar hoeft niet per se meer, ik ben naar mediamarkt gegaan en omgeruild voor een 26'' samsung met 3000:1 ben ik overal vanaf, ik vond het niet mooi met dat ovale gedoe.
     
  15. Ni7ro X

    Ni7ro X Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus jij zeurt echt het is 16:10 in plaats van 16: 9 tis niet zo dat je widescreen mode aanzet op 4:3 je merkt het alleen als je erop gaat letten net zoals bij een dooie pixel.. je gaat er tog niet dood van wtf tis een kkmooischerm omdat hij 2 ms heeft
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  16. B1gSmurf

    B1gSmurf Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg hou jij is ff je mond ik weet echt wel hoe dat allemaal in elkaar zit hoor!

    de 226bw heeft 16:10 formaat en 1280 768 reso is 16:9,6 geloof ik dus is het vervormd ik stoor me eraan en de tv die ik nu heb is ook schitterend
     
  17. forsho

    forsho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    226bw is cool, heb um nu ook al een klein weekje, alleen nog aangesloten via VGA op mn pc, binnekort via DVI op nieuwe pc? Is het beeld via DVI mooier dan VGA?
     
  18. Ni7ro X

    Ni7ro X Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel de bedoeling ja.. maar daar merk je niet egt veel van ofzo volgensmij .. boeie als xbox maar is komt met een 1680x1050 resolutie want het is echt onscherp als hij het upscaled
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven niet eens 16:10 reso ondersteuning toe te voegen, gewoon kleine zwarte balkjes onder en boven toevoegen is al voldoende. Het zou makkelijk mogelijk zijn via een simpele dashboard update. Maar schijnbaar ziet MS hier, om voor mij onbekende redenen, niks in.
     
  20. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de 1:1 pixelmapping, dat ondersteunt de 226BW niet. Daarom kun je beter voor de HP W2207 gaan. Deze monitor heeft een mooier beeld (zeggen alle vergelijk reviews op internet) een hoger contrast en het glossy scherm geeft een sjiekere uitstraling. Maar het belangrijkste is dat dit scherm wel 1:1 pixelmapping ondersteunt, waardoor je wel die zwarte balken boven en onderin beeld krijgt, en het beeld niet uitgerekt wordt..

    Dit is mijn keus, doe ermee wat je wilt, heb je ook meteen dat gezeik van de 226BW niet meer van die S A C panelen..

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina