1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Nee, de x-530 heeft 3 uitgaande stekkertjes, de Groene, de Gele, en de Zwarte (die op de afbeelding in mijn post bovenaan de pagina staan), en die 3 kunnen natuurlijk niet in de Jackplug splitter die je liet zien ;)

    edit: Oh, wacht. Ik snap wat je bedoelt :9 Dat zou kunnen lukken ja!

    Toch zou ik voor een andere set kiezen :+ Vind het op deze manier een beetje zonde van het geld..
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  2. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik weet het ook niet cker. ik heb er twee liggen hier, als ik mijn vga kabel heb zou ik het eens kunnnen proberen..

    Misschien anders toch uit de VS laten komen dan? Ze zijn daar tussen 3-10 dollar? ( ben het met je eens dat het mooier staat en voor dat geld....
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    is ook mogelijk :) Wil jij de set ook dan?
     
  4. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog, ik heb net me vga besteld dus kijk even wat dat is. Zit ook met een surround systeem zonder digitale input, dus is misschien wel handig, aangezien ik nog geen nieuw systeem wil:)
     
  5. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    vind allemaal maar lastig weet niet wat ik nu precies zou doen deze monitor halen of gewoon hd tv
     
  6. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er vanaf wat je wilt. Ik heb deze monitor omdat ik zowel pc gebruik, voor werk, wil gebruiken met een mooi groot scherm en een spelcomputer wil aansluiten.

    Als je veel tv kijkt en alleen gamed is natuurlijk een hd tv mooi. Je moet voor jezelf op een rijtje zetten wat ej belangrijk vind en dan de knoop door hakken!

    Met een tv heb je stereo geluid, met je pc monitor ok als je die dolby aansluit. Het zal alleen waarschijnlijk bij een tv met speciale stereo boxen beter klinken. Maar dan moet je wel een redelijke kwaliteit tv hebben....

    Als je alleen tv kijkt en met je xbox wil spelen kan je beter een tv nemen. Een pc monitor heeft verhouding 16:10 dus er onstaat een lichte vervorming, ik vind dit persoonlijk verwaarloosbaar. Met een tv heb je geen vervorming, maar betaal je vaak voor een mooi formaat meer geld.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  7. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar met mijn setje weet ik het niet want dan heb ik geen geluid
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag de HP w2207 binnegekregen. Echt een schitterend scherm! Beeld is ook haarscherp, prachtige kleuren.
    En 22'' is lekker groot. Bioschock zag er echt geweldig uit! Ik zal binnenkort wel even foto's maken.
     
  10. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nog een paar daagjes en dan game ik hier op;
    [​IMG]

    24 inch op full HD resolutie..
    Nu nog een muis en keyboard , haha

    TIP: 24 inch is echt veel groter dan 22inch,.. en deze is al te krijgen voor 460eu!!!
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeker wel lekker! Echt Full HD?

    24'' is echt wel groot, moet je wel zorgen dat je er op een redelijke afstand vandaan zit. Daar moest ik eerst bij mijn 22'' ook aan wennen:9 Ik zat er namelijk altijd heel dicht op(ik had eerst een 17'' scherm)
     
  12. DxpZ

    DxpZ Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Mijn 360 is aangesloten op deze (hypermoderne) monitor: http://www.eizo.com/support/discontinued/crt/f760i-w.asp

    Het werkte allemaal prima tot voorkort. De monitor krijgt namelijk geen signaal meer binnen. De xbox start gewoon op maar de monitor krijgt geen signaal binnen. Weet iemand waar het aan kan liggen!?

    Danku
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kabelbreuk misschien?
     
  14. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een HP L2045w, nu zat ik net een beetje met de beeldinstellingen te kloten, maar kwam er niet echt uit:confused:, leek wel of het alleen maar slechter werd. Wie heeft deze monitor nog meer, en heeft ook de instellingen aangepast? Willen diegene hun instellingen plaatsen:9
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb een vraagje. Ik heb één tft scherm met één VGA aansluiting. Nu moet ik iedere keer als ik op de PC of Xbox360 wil de VGA kabel in de monitor wisselen. Nu heb ik effe op internet gezocht en zag ik dit apparaatje: http://www.allekabels.nl/na/0/6598/Monitor-Switch.html
    Kan ik met dit ding allebei aansluiten en gewoon wisselen door een druk op de knop? Alvast bedankt.
     
  16. Tossif

    Tossif Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA kabel

    Hallo ik heb een vraagje ik heb op mn dell xps 710 en mn 1907FP scherm van dell mn vga kabel aangesloten beeld doet het gwn en de rode en witte kabel via sown splitter in de blauwe audio input vn mn pc gedaan en line in volume zelfde als normale volume van mn pc gedaan alleen het geluid doet het niet ik heb al meerdere malen dell en microsoft gebelt niemand weet et antwoord iemand van jullie ? ik hoop et echt !!!


    Tossif.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die splitter in je boxen doen. niet in de mircofoon input van je pc...
     
  18. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    welke boxensets kan je allemaal op de samsung 226bw aansluiten
     
  19. Tossif

    Tossif Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb dus geen ingang in mn boxen.. en ik heb nou net sown 5.1 set van dell en daar zit helemaal geen ingang in.. dat is het probleem :p
     
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    welke boxensets kan je allemaal op de samsung 226bw aansluiten??????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina