1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Geen enkele... je sluit de xbox 360/dvd/cd/radio speler aan op de boxen. Niet je scherm.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geen enkele boxenset kan direct worden aangesloten worden op de 226BW.
     
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet het dan???
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Welk apparaat wil je er op aansluiten?

    @ geert, ben ik weer te snel hè :cool:
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vga kabel sluit je aan voor beeld. Aan die kabel zitten 2 stekkers die je gebruikt om je boxen aan te sluiten. Heb je op je boxenset een optische aansluiting, dan gebruik je die via je vga kabel.

    Welke set heb je precies?
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  6. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    logitech x-530.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die sluit je aan via Rode en Gele stekker die aan je vga kabel zit. Weet niet precies of je die direct in je sub steekt, of dat je het (meegeleverde) verlengstuk nodig hebt.
    Zijn wel meer mensen die hier de x-530 hebben, dus die moeten even roepen hoe het precies moet ;)

    Dolby Digital zul je er echter niet mee krijgen!
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nee okej maar ik wil waarshcijnlijk deze monitor halen of de 20inch maar ik dan had ik geen geluid maar ik hoorde van iemand dat ik die boxen er niet op aan kon sluiten maar dat kan dus wel??? en anders welke boxen gaan zker, en heeft iemand misschien deze monitor en heeft misschien foto's van het beeld met de 360 voor mij!?
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je kan inderdaad niet direct de boxen op het scherm aansluiten. Maar via de Vga-kabel gaat het dus wel :) Scherm zijn meer mensen die hem hebben, waaronder ik ;) Zou even kijken of ik plaatje kan vinden.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    okej en welke boxen set heb jij er op aangesloten en ben je er tevreden mee geen vervormingen of iets en mooi beeld met 360 net zo als bv samsung hd tv?
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb zelf de logitech z-5500 (digitaal aangesloten voor Dobly Digital).
    Verder heeft dit scherm gewoon de mogelijkheid tot HD-resoluties, die ook op de HDTV's van Samsung zitten. Heb echter niet de mogelijkheid om directe vergelijking te maken met HDTV, maar ga er vanuit dat het er net zo goed uitziet. Verschil zou hem dan voornamelijk moeten zitten in kleurweegave e.d.
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    maar jij bent er zeer tevreden over en weet zeker dat ik mijn boxen set er op aan kan sluiten en anders heb je dan misschien een goedkoop alternatief voor boxen die er zeker op kunnen?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De x-530 kan wel op de 360 aangesloten worden, maar ik weet niet precies op welke manier ;) Of de roden en witte stekker direct in je subwoofer gaan, of dat je hem via verloopstekker moet aansluiten :) Daar zou even een (ervaring) deskundige over moeten oordelen.

    Over het scherm ben ik wel erg tevreden. Ben niet zoveel eisend als sommige anderen, die wel veel "problemen" hebben met dit scherm. Zou veel last hebben van backligh bleeding, slechte kleurweergave e.d.
    Echter ben ik zeer tevreden. Neem anders even een kijkje op tweakers
     
  14. Tossif

    Tossif Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nog helpen of ?:confused: ik heb dus geen audioingang op mn dell 5.1 set. hoe kan ik dan wel geluid krijgen ?:confused:
     
  15. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand u goed alternatief voor boxenset op de 226 bw!!!????
    niet al te duur als het kan?!
     
  16. Interpol

    Interpol Guest

    Heeft iemand ervaring met de Dell 24" UltraSharp? Ik krijg hem binnenkort en wil hem natuurlijk aansluiten op mijn 360.

    Is het een goed ding?
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    De X-530 kan gewoon op de 360 worden aangesloten, je hoeft GEEN nieuwe set. Check je PM.
     
  18. Tossif

    Tossif Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij nog helpen want ik word hier best wel compleet genegeert maja :p
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je helemaal geen ingang hebt geloof ik niet helemaal. Dat is net een stofzuiger zonder stekker. 8) Wat voor gaten zitten er in of wat voor kabels komen er uit? Dat moet toch een jack, een roode en witte en/of een optische kable zijn. Stuur anders ff een linkje naar de preciese set. Dan kan iedereen ff lezen.
     
  20. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina