1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat sowieso ;)
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb namelijk Vrijdag PGR4 gehaald maar ik kan bij sommige races niet eens mijn eindtijd aflezen omdat de letters teveel op elkaar gepropt zitten. Toch is mijn TV redelijk groot maar sommige dingen zijn erg onduidelijk*)

    Edit: Ik heb net even de achterkant van mijn scherm bekeken en nu zit ik met een vraag. Bij dat VGA snoer zitten ook een rode en een witte stekker, waar zijn die twee voor? Ik heb achter in me scherm geen gaatjes daarvoor zitten hoor:p Ennr, in welk gat moet je die stekker van die VGA steken?

    Hier even twee foto's:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dank:)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  3. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rode en witte stekker zijn voor het geluid,
    Heb je ingebouwde speakers in je monitor? dat is dan vaak met zon Jack plug
    3.5 mm geloof ik. Moet je ook even een verloopsnoertje halen,
    als je geen speakers hebt in je monitor, dan zul je anderen boxen aan moeten sluiten. Ik heb zelf 5.1 setje van logitech, wel goed geluid.

    De vga aansluiting moet dan ipv die blauwe stekker die in je monitor zit..


    Ik heb zelf zon KONIG koeler die je achterop je xbox klikt, waar allemaal aansluitingen zitten, geluid, composite, vga, RGB, optical sound, en usb hub en internet.
    zon ding kost iets van 30 euro, dus dat is wel een goede deal, als je kijkt dat microsoft kabels €28 (weet niet zeker) kosten

    EDIT:
    NU VOOR €20,21 EN GEEN VERZENDKOSTEN!!
    link: http://www.livegamer.nl/Scripts/prodView.asp?idproduct=31364
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag in de stad de kabel gehaald en thuis gelijk aangesloten*) Wat me opviel was dat hij aan de korte kant was, heb hier en daar dus even wat verbouwingen moeten verichten maar het werkt allemaal weer_O_

    Enige minpunt vindt ik dat ik niet in de scherm resolutie van mijn scherm kan spelen. 1440 * 900 staat er namelijk niet tussen, erg jammer. Waar kan je trouwens instellen hoe scherp de graphics moeten zijn? Het ziet er naar mijn mening nog steeds niet echt mooi uit..O-)
     
  5. Dark Overlord26

    Dark Overlord26 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik had een vraagje en ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen. Ik wil het scherm samsung syncmaster 245B kopen. Ik maakte me er geen zorgen over tot ik toenet zag dat er 2 versies waren. er is wel een groot prijsverschil. Bij de duurdere versie staat resolutie: 1900x1200 / 60hz en bij de goedkopere versie staat 60hz er niet achter. Ik wil het scherm ook kopen om op te xboxen, maar nu vraag ik me af of dat wel gaat bij dat goedkopere scherm, want voor halo 3 bijvoorbeeld heb je 60hz nodig.

    Hier is een link van de goedkopere versie: http://kijkshop.shops.nl/product/162833/

    Hier is een link van de duurdere versie:
    http://kijkshop.shops.nl/product/175785/

    bij voorbaat dank.
     
  6. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat als je hem aansluit aan een Samsung LE40r71 dat de kleuren een beetje vaal ogen? of is er een instelling voor.
     
  7. dorus

    dorus Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ook ff naar de samsung 940MW http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/multifunctional/940mw.asp of 225MW http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/multifunctional/225mw.asp in combinatie met de Konig koeler. Allebei de monitoren met ingebouwde tv tuner, dvi, vga en component,scart en composiet aansluiting.
    Had mn 360 component aangesloten op mn 940 MW en geluid optisch aangesloten op mn versterker. Man man je weet niet wat je ziet en hoort. HD kwaliteit inclusief Dolby Digital.
    Monitor gebruik ik primair als pc monitor, antenne kabel ook aangesloten kan ik in een hoekje tv kijken. Dus drie dingen in een :)
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand problemen met Skate op zijn PC monitor?

    Peter M
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gister Skate. gespeeld op mijn Syncmaster en het zag er allemaal een beetje vaag uit. Ben zowiezo niet te spreken over de kwaliteit van het gamen op mijn scherm, het ziet er gewoon niet uit. Elk spel heeft rare graphics, moet ik soms nog iets instellen?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met 'rare graphics' ? Heb je wel de juiste resolutie gekozen in het Xbox 360 Dashboard ? Als je het geheel te vaal vindt, kun je ook nog de zwartwaardes instellen in het Dashboard. Ben alleen ff vergeten hoe die optie heet, maar je kunt o.a. kiezen voor Intermediate en Expanded geloof ik.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De resolutie van het scherm is 1440 * 900 maar om de een of andere reden staat deze niet in het rijtje. Ik ben dus aangewezen op een resolutie die daartussen in ligt.

    Maar Zero, ik hoor mensen wel eens praten over 720 , 1080 dingen heeft dat er soms mee te maken?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet hem gewoon op 1360x768 zetten want die reso komt het dichts in de buurt van de native reso van je scherm....welke idd niet selecteerbaar is. En dan eventueel nog kiezen voor Intermediate of Expanded mocht je het beeld te vaal vinden :)
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke, ik had vannochtend opeens een zwarte balk in me scherm. Hopelijk is dat ook weg na het instellen van die dingen. Bedankt Z3RO_O_
     
  14. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af he, ik ben van plan zometeen een vga kabel te kopen op bol.com maar ik hoe zit het eigenlijk met je audio, wat doe je met die 2 overige stekkertjes die aan de kabel zitten?
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Als je interne boxen hebt niks lijkt mij, anders aansluiten op externe boxen ?
     
  16. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb normaal geluid van me tv maar voor me computer een 2.1 set, ik heb hem al besteld ik zie het wel.
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
  19. dorus

    dorus Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel balen, ik wilde dan namenlijk mijn oude tv verkopen maar dat kan dus niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina