1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb net voor mijn verjaardag een nieuwe tv aangeschaft. Het gaat om de: Samsung SyncMaster 2032mw. Ik weet niet goed welke console settings ik moet gebruiken voor de beste beeldkwaliteit. Ook staat er dat de Samsung HDMI ondersteunt. Maar al verwissel ik dat knopje van tv naar HDMI dan krijg ik geen beeld. Hopelijk heeft iemand ervaring mee of weet iemand er veel van af.

    Alvast bedankt.

    Samsung SyncMaster 2032MW - Vlak scherm - TFT - 20" - breedscherm - 1680 x 1050 - 300 cd/m2 - 1000:1 - 3000:1 (dynamisch) - 5 ms - 0.258 mm - HDMI, DVI-D, VGA - luidsprekers - glanzend zwart

    It's time to create a new space in your life, with Samsung's TFT products. Offering you tomorrows technology today, these super slim monitors take up a third of the space a traditional display would take. With inspiring, futuristic styles, and a host of user-friendly features they conspire to make the way you work a more enjoyable experience.
    Productbeschrijving: Samsung SyncMaster 2032MW - vlak scherm - TFT - 20"
    Type apparaat: Vlak scherm / TFT actieve matrix
    Kleur: Glanzend zwart ( de afbeelding kan het product in een andere kleur afbeelden )
    Afmetingen (BxDxH): 49.3 cm x 20.9 cm x 41.9 cm
    Gewicht: 5.5 kg
    Diagonale afmeting: 20" - breedscherm
    Dot Pitch / Pixel Pitch: 0.258 mm
    Max. resolutie: 1680 x 1050
    Afstelmogelijkheden voor schermpositie: Tilt
    Kleurondersteuning: 24-bit (16,7 miljoen kleuren)
    Beeldhelderheid: 300 cd/m2
    Beeldcontrastverhouding: 1000:1 / 3000:1 (dynamisch)
    Digitale videonorm: Digitale Visuele Interface (DVI), High-Definition Multimedia Interface (HDMI)
    Video Output: Tv-ontvanger
    Audio Output: Luidspreker(s) - stereo - geïntegreerd
    Ingangssignalen: HDMI, DVI-D, VGA
    Conformiteitsnormen: CE, DDC-2B, EPA Energy Star, ISO 13406-2, RoHS
    Energieverbruik tijdens gebruik: 55 Watt
    Responstijd: 5 ms

    Moet ik een HDMI kabel kopen als ik HD wilt. Want de kabel kan niet in de HDMI hud in me tv?

    /Mod Nogmaals, niet dubbelposten. Gebruik voortaan de EDIT-knop -/- Kameo

    Sorry maar je ken me ook gewoon helpen.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wat is op dit moment de beste monitor op je 360 op aan te sluiten, liefst 24" en niet te duur
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Dat gaat niet samen hè.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dan geef ik je mijn budget ongeveer, misschien dat iemand me dan kan helpen...

    Budget rond de 300,- :)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Tis misschien iets meer dan 300,- maar vond deze wel goed.

    http://www.iiyama.nl/default.asp?SID=&LNG=NL&NAV=236&PCAT=18&PROD=9531&CE=F
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    is VGA hetzelfde als d-sub?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ja. VGA = D-Sub 15 pins.

    En misschien moet je eens gaan kijken naar Syncmasters van Samsung ofzo. Die Iiyama is een goed scherm, alleen wil je wel speakers hebben enzo? Misschien is dat een overbodige functie... Misschien ook niet, dan is ie wel nice :)
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  9. Towel

    Towel Guest

    K heb de nieuwe premium, maar is het eignelijk mogelijk hdmi en vga signaal allebei tegelijkertijd uit te zenden? Met als bedoeling om hdmi --> component --> capture card voorop pc?

    Vraag: Is het mooie vooruitgang als ik mn 22" lliyama tft verkoop voor een 24" lliyama, zodat k mn xbox hdmi kan aansluiten? (heb de nieuwe premium). Dan heb ik wel mooi full hd toch?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2007
  10. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus die Iiyama is dus via een VGA kabel aan te sluiten op m'n Xbox 360? Ook al heeft hij alleen D-Sub?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    D-Sub = VGA :)
     
  12. Towel

    Towel Guest

    vga = d-sub .. Alle tfts , crts, noem maar op kun je op de 360 aansluiten met die kabel. Ik zit eraan te denken om mijn "Iiyama E2200WS" te verkopen met vga kabel, om dan naar full hd te gaan. Iemand interessen?:)

    ps. We zeggen alle 3 hetzelfde :confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2007
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    d-sub is VGA en hij heeft ook nog hdmi :)
     
  14. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt voor de (vele) reacties! ;)
    Edit: Iemand vertelt me dat ik op die monitor niet op FullHD kan gamen als ik mn 360 via een VGA-kabel aansluit... klopt dit?
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  15. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook iemand die de xbox360 heeft getest met de Samsung SyncMaster 2232bw monitor (ik heb deze monitor al) . Ik ben namelijk van plan een vga kabel voor mijn xbox te halen. maar als dit slecht resultaat geeft is het natuurlijk niet de moeite waard.

    Kun je de xbox dan ook op de resolutie van deze monitor laten werken 1680 x 1050.

    En ik heb al eens iets gehoord over de HP 22 Inch beeldscherm dat het met het aansluiten van de xbox een grijs beeld werd, heeft dit scherm daar ook last van?

    Ik hoop dat jullie je ervaring met mij willen delen.

    Alvast bedankt.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    1680x1050 wordt niet ondersteund.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    deze worden allemaal ondersteunt:
    640 x 480
    800x600
    1024x768
    1280x720
    1280x1024
    1360x768
    1920x1080
     
  18. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Z3RO-P4R4DOX & Gdzr,

    bedankt voor jullie reactie dan weet ik dat alvast, wel jammer dat het niet mogelijk is.

    Is er verder nog iemand die ervaring heeft met de Samsung SyncMaster 2232bw monitor (de opvolger van de 206) aan de xbox360 (ik heb deze monitor al). Ik ben namelijk van plan een vga kabel voor mijn xbox te halen. maar als dit slecht resultaat geeft is het natuurlijk niet de moeite waard.

    Ik hoop dat jullie je ervaring met mij willen delen.

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een HP w2207 en een VGA kabel en het geeft perfect beeld;)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Kan niet. HDMI is een digitaal signaal en dit kan niet omgezet worden naar een analoog signaal. HDMI kan wel omgezet worden naar DVI-D (niet naar DVI-I) en VGA kan omgezet worden naar bijvoorbeeld scart, maar van digitaal naar analoog is niet mogelijk.

    Je zal niet veel merken. Er is volgens mij nog geen enkele 360 game die 1080p ondersteund. De xbox upscaled het signaal alleen. Echt een mooie en duidelijk zichtbare vooruitgang zal het niet worden, tenzij die 24" echt veel beter/nieuwer is dan die 22".

    VGA = D-Sub. VGA wordt over het algemeen in specificaties als 15 Pins D-Sub genoemd. Dit is gewoon VGA!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina