1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een fototje? Ik zit nogaltijd te twijfelen tussen die HP en die 226CW.
    Die samsung heeft het strakke design, maar die hp is gewoon handig en naar het schijnt is die HP van beeldkwaliteit zeer goed (voor een TN panel).
    Hoe ver kan je gaan ivm hoeken? (zijkant, boven, onder)
    Dus... fototjes zijn altijd welkom :).
     
  2. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Blackterror,

    In welke resolutie heb je deze dan draaien want dat scherm is ook 1680x1050.

    En krijg je het dan beeldvullend of houd je aan bepaalde kanten een zwartrand.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    1680x1050 zal volledig beeldvullend zijn met een zeer lichte vorm van beeldvervorming (verticaal uitgerekt). Maar niet getreurd, het zal prachtig beeld geven.
     
  4. eww

    eww Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info JeePee NL,

    Dan gaat het mij ben ik bang weer geld kosten want ik game nu op een 14inch crt tv en dan is een 22inch lijkt mij wel een vooruitgang, binnenkort maar even een kabel halen. ;)
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op, je "game-ervaring" gaat anders zijn. Een crt geeft op alle hoeken degelijk beeld weer, maar met 22inch schermen (die altijd TN panels zijn) is dit een PAK minder.

    Edit. Hier is een voorbeeld van de 22inch versie van HP (veel zeggen dat dit dé 22inch is)
    http://www.anandtech.com/displays/showdoc.aspx?i=3054&p=5
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  6. JeePee

    JeePee Guest

    Dat plaatje is wel erg extreem. Als je tijdens het gamen gewoon recht voor je scherm gaat zitten heb je prachtig beeld.
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Hmm jeepee ik weet niet wat ik moet doen... Opzich heb ik wel wat dvd rips in full hd, en met een 24" ben je opzich wel beter voorbereid op de toekomst toch?:{ En als ik die tft heb, kan ik xbox hdmi aansluiten, en dan van vga naar component en dan capturen_O_.

    K ga dan van de liyama 22"naar de 24"..
     
  8. Mierloo

    Mierloo Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds kort mijn 360 op mijn tft monitor aangesloten. Is 17 inch maar het beeld is prima. Geen hd kwaliteit maar wel goede verhoudingen, waar ik dus bang voor was.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Ik weet niet zeker of je HDMI en VGA tegelijk kan uitzenden. Dat je dus als het ware op 2 beeldschermen kan spelen. Wat wel kan is een VGA splitter kopen die dus 1 kabel in tweeen split, maar dan heb je wel wat beeldkwaliteitsverlies. Het zou zo maar kunnen dat de 360 zowel HDMI als VGA tegelijk kan uitzenden, maar ik acht die kans zeer klein.
     
  10. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee welke resolutie je hebt ingesteld, maar 1280×1024 wat mijn vorige 17’’ TFT-scherm maximaal aankon kan is gewoon prachtig HD. Zolang je verticaal 720 pixels instelt heb je HD-kwaliteit, of dat nou op een computerscherm is of op een TV. :)
     
  11. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een klein probleempje heb een TFT monitor van 22inch merk delium resolutie zat d8 ik ronf de 1280 1050. Heb er een vga kabel voor gehaald om hem achter op me tft monitor aan te sluiten maar nu heb ik niet egt scherp beeld vind ik, het is een beetje wazig wie o wie weet wat er niet goed zit?
    Op de kabel stond geen HD, maar geen TFT KABEL VGA
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Staat je Xbox 360 goed ingesteld? Bij Display Settings moet je 1280x1024 selecteren (althans, als dat je resolutie is... 1280x1050 bestaat namelijk niet).
     
  13. GewoonSander

    GewoonSander Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben voor een vriend op zoek naar een scherm voor zijn Xbox 360. Het budget is 200 euro, het mag niet meer zijn. Weten jullie nog een goede deal?
     
  14. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze mooie grote scherm voor 230,- gehaald met 5ms dus een mooie prijsje voor een big scherm en kwaliteit. Misschien vind je vriend dit ook wel een leuk schermpje. wil geen reclame maken maar laat hem eens kijken bij BCC.
     
  15. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt mijn resolutie is 1280x1024 was net effe gegokt
     
  16. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    haha thnx lag wel aan de instellingen van de xbox, zat op 600 nog wat haahah nu heb ik egt haar scherp beeld:eek:
     
  17. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb net mijn VGA aangesloten, maar zit nu met die rood-witte kabeltjes... hoe moet ik die aansluiten om geluid te kunnen krijgen? Als ik hem dmv de scart aan me tv aansluit krijg ik alleen geluid door me boxxenset als ik op een 'Scart kanaal' zit, en dus niet als ik op het kanaal zit waar het beeld van de VGA te zien is... waar op mijn surround set/tv moet ik die rood-witte kabeltjes aansluiten om geluid te krijgen?

    Ik heb een VESTEL tv...
     
  18. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm daninho NL dan heb je zon splitterje nodig wat ik nu ook heb dat splitter is eigenlijk 2vrouwtjes waar die rode en de witte erin gaan uiteinde zon 3,5mm jackson uitgang, die je dan denk wel ergens in kan stoppen om geluid te krijgen.
    Dat is zon uitgang wat een koptelefoon ook heeft.
     
  19. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de snelle reactie, maar ik heb zo'n splittertje nu niet in huis... is er niet een andere (tijdelijke) oplossing? Als ik maar geluid heb en tegelijk kan spelen met me VGA kabel...
     
  20. AppieG60

    AppieG60 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    i dont no, je kan morgen wel naar een electro winkeltje gaan,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina