1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zal je straks even moeten bekijken denk ik. Ik denk persoonlijk dat 1680x1050 beter zal zijn, omdat het gewoon de native resolutie is van je monitor.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk ook dat 1920x1080 er lelijker uitziet op een 22" monitor. Het is natuurlijk het beste als 1 pixel aan beeld ook 1 pixel op je monitor is. Nu probeer je meer pixels dan native op je monitor te proppen, en dat kan de beeldkwaliteit niet ten goede komen denk ik..
     
  3. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0

    Kartelranden blijf je houden ongeacht of je op een lagere, hogere of de native resolutie van het scherm zit.

    Die kartelranden zitten nu eenmaal in het spel.

    Het is natuurlijk wel zo dat ze op de native resolutie het minst erg zijn, Maar verdwijnen doen ze niet.

    Dat je ze op hele dure hd tv's bijna niet meer ziet komt door de vele beeldverbeteringstechnieken die zulke tv's kunnen toepassen.
    Houd er dan wel rekening mee dat die beeldverwerking tijd kost en daardoor het beeld vertraagt op het scherm komt. En daar kun je tijdens het gamen weer last van hebben.

    Daarbij, hoe verder je van het scherm af gaat zitten hoe minder de kartelrandjes opvallen.


    Als je verwacht dat de kartelrandjes geheel verdwijnen dan moet ik je helaas teleurstellen.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb in overleg met The Matrix een nieuwe startpost en daarom een nieuw deel gemaakt, aangezien de huidige startpost nog uit 2005 afstamt! Daarom: De Computer Monitor Thread Deel 5!
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Netjes man :)

    Vervroegd nieuw deeltje.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina