Computer niet meer aan te krijgen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Siemenn, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik had m'n computer aan staan, ging naar boven om wat huiswerk te maken en kom een half uur later terug. M'n computer staat uit, en is niet meer aan te krijgen.

Vanmiddag kreeg ik een message bij het opstarten met iets over 'High Voltage CPU' ofzo, maar gewoon doorgeklikt. Kan dit hier iets mee te maken hebben?

Ik heb niets gemerkt, maar krijg hem nu ineens niet meer aan. Was ook niets geks aan het doen. Iemand die kan helpen want ik moet voor morgen 2 super belangrijke projecten in leveren en die staan op deze computer! :'-( :'-(!

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Klinkt als een hardware probleem... Ik denk niet dat je dat zomaar in een avond gefixt krijgt.

3. gamerfreak

gamerfreak Sander GJ

Leuk Bevonden:
    0
    heb je de cpu overgeclockt?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij niet, nee.

Oh klote, nu ben ik echt genaaid :'-(.

5. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, het klinkt inderdaad als een hardware probleem.
    Om in het vervolg te voorkomen dat je belangrijke projecten op deze manier (tijdelijk) kwijt raakt, raad ik je aan om deze site te gebruiken: http://www.dropbox.com/

Je kunt dit programma downloaden en het maakt dan een map aan op je pc. Alles wat je in die map plaats wordt automatisch geüpload naar de site. Alle geüploade bestanden zijn zichtbaar voor jouw als je inlogt met het e-mailadres en wachtwoord die je hebt gebruikt voor het registreren.
    Als je dus gewoon een bestand opslaat in die map dan worden aanpassingen die je opslaat in het bestand automatisch ook bijgewerkt op je online map.

Maar goed, daar heb jij op dit moment natuurlijk niets aan. Misschien wel handig om in het vervolg te doen, zeker als je vaker van dit soort belangrijke projecten moet maken/inleveren. Het is echt een onwijs handige site! :)
    Veel succes in ieder geval met het vinden van een oplossing.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed dat de batterij op het moederbord bijna leeg is en daardoor de BIOS instellingen heeft gereset.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo net mijn vader gebeld, een computergenie, en die heeft me aanwijzingen geven bij het fixen haha. Ik kon hem niet bereiken, maar na precies (:+) achttien keer wel, hij zit voor werk in het buitenland dusja.

Ergens stekkertje er uit, ergens stekkertje er in, ergens iets in de kelder veranderen etc. Damn 8).

Heb ik al gezegd dat mijn vader een genie is? Ja. :+
    Gepost van EIGEN computer! :D

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook zo'n pa, kan hij het internet eens (stabieler) maken. :+

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Deze kan dicht, zo blij nu. Hart gaat nog steeds 4012030 slagen/minuut.

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nu met een 'gerust hart' psv kijken:+

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hierbij een slotje :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.