1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ik heb een klein vraagje. Sinds kort heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd en heb dus een antivirusprogramma nodig. Mijn oog valt nog steeds op AVG, maar is er wellicht een beter programma dan deze? Enkele vereiste is dat het antivirusprogramma gratis is :).
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja heeft er 6. :)
    Zal even kijken idd. Game er niet op eigenlijk dus heeft allemaal niet zo duur te zijn.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    MSE en af en toe even scannen met Malwarebytes.

    650 Ti Boost is ook een leuk kaartje.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja, dan kan je net zogoed een kaart van 50 euro kopen, dan zit je op een Nvidia GT630 of een AMD HD7730
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die heb ik gehaald idd. De 7730. Prima ding. Speel toch geen zware games op me PC. :)
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heeft iemand ervaring met software waarmee je wifi netwerk in kaart wordt gebracht? Ik heb het idee dat die bij mij regelmatig uitvalt of overbelast is, terwijl er maar 1 apparaat echt gebruik maakt van het netwerk (buiten telefoons om).

    Ik vraag mij dus af of er iets is die mijn netwerk bijvoorbeeld een uur lang in kaart brengt, en kijkt of de verbinding soms uitvalt of overbelast is.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje: is er een manier om websites te laten denken dat ik in Nederland ben terwijl ik day niet ben? Ik wilde op foxsports de samenvattingen van de eredivisie terug kijken maar die site gaf de melding dat dat niet kan buiten NL, en aangezien ik de komende maand nog in Canada ben zou ik dat toch graag willen veranderen. Ik gebruik W8 RT.
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Met een VPN.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok... En hoe doe ik dat?
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik zie nu pas dat je Windows 8 RT hebt, geen idee of daar VPN tools voor zijn.
    Het kan ook met een proxy adres ofzo maar hoe dat precies werkt dat weet ik niet.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee helaas, kan geen desktop apps installeren...
     
  13. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Waarschijnlijk niet het juiste topic voor mijn vraag. Maar ik wil graag een nieuwe laptop kopen, een ultrabook welteverstaan. Nu heb ik op de volgende webshop een mooie ultrabook gezien en als je het vergelijkt met de rest van de site, ook erg concurrerend op het gebied van prijs.

    http://www.hedo.nl/pages/page.aspx?c=productdetail&aid=44983

    Wat denken jullie van de laptop en de betrouwbaarheid van de website?

    Edit/

    http://www.misco.nl/product/RS12199...ws-7-Pro-plus-Windows-8-Pro-ongeopend-product

    Eigenlijk bij deze laptop dezelfde vraag hoe deze zich verhoudt tot de vorige laptop en daarnaast de betrouwbaarheid van de site. Kan namelijk zelf weinig terug vinden over web-reviews :mad:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2013
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is Foxsports gewoon via een browser te bekijken? Klap die link van je video dan eens in een NL proxy: http://www.dutchproxy.nl/
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij herkent helaas nog dat ik buiten nl ben :mad:
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Edit: Laat maar. Hopelijk gefixt.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Weer gezeik met mijn computer. Heb windows 7, 64 bit, recent nog opnieuw geinstalleerd. Ik heb alleen erge last van stotteringen, klein vastlopers of grote vastlopers als ik iets meer pagina's etc open. Iemand een idee waardoor dit kan komen? Het is tamelijk irritant als je naar muziek luistert en het nummer springt in eens naar het midden of gaat overnieuw, zelfde met andere dingen die ik doe op mijn PC, internetten en gamen. :'-(
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Harde schijf niet vol?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nog zo'n 600 GB over. ;)

    Na de installatie van windows die ik laatst moest doen, had ik wel in eens een schijf voor systeem gereserveerd erbij van 100 MB.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Heb je een harde schijf en geen SSD? Hangt het hele systeem als het gebeurt en brand dan het activiteitslampje van de harde schijf constant? Want in dat geval kan het betekenen dat je Harde schijf de geest heeft gegeven.
     

Deel Deze Pagina