1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Zit er toevallig nog een DVD of usb stick in die hij boot?
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit geen dvd in, ook geen usb stick.

    Knopje vraag ik mij vanaf of t daardoor komt [​IMG]

    het zit precies boven de dvd schijf, boven het rechterhoekje van de schijf.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, maar bedankt dat jullie er even over hebben nagedacht.

    Ik kan ook niet in de bios komen ;/ (hij reageert nergens op) delete ingedrukt houden bij 't opstarten geeft ook geen respons..

    Edit: telefonisch en per email (neem aan 2 verschillende medewerker) gehoord dat ik hem langs brengen, computer alweer ingepakt
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79

    Drivers staan gewoon op de website. Kan geen directe link sturen helaas, maar als je hier begint: http://www.toshiba.nl/innovation/generic/SUPPORT_PORTAL/ en dan even je laptopmodel invoert en dan op download drivers klikt kom je er wel ;)
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Goed, heb dus nieuw pc'tje besteld. Alles aangesloten en shit en nu zijn er 2 problemen:

    Als ik 2 (van 4 gb)ram streepjes aansluit gaat hij elke 10 seconde opnieuw opstarten, dus de vans gaan aan en de hdd maakt wat werkgeluidjes en dan gaat hij uit en begint opnieuw. Als ik 1 reepje (in een bepaalde aansluiting) doe, blijft hij gewoon aan. Dus lijkt wel of die aansluitingen kapot zijn (3 van de 4, lijkt mij heel apart). Beide reepjes werken in die aansluiting.

    En dan nog iets, GEEN BEELD. :emo: VGA kabeltje werkt perfect van laptop naar tv, dezelfde tv en vga geven geen beeld als ik de pc dus aan heb. Iemand een idee?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook Alternate? :lol:
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Neen, heb de onderdelen los besteld. 2 maten die regelmatig pc's in elkaar zetten hebben er ook naar gekeken maar snappen er ook niks van. :emo:
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, dat van 't geheugen heb ik zelf ook weleens meegemaakt en dat was bij mij een scheve connector wat ik gelukkig kon fixen. Ik zou het verder niet weten...
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.439
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Ik heb een aantal videobestanden (AVI's) waar linksonderin het pictrogram een slotje staat.
    Hoe krijg ik die geopend?
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms verkleurt de TV (laptop-- tv)

    Het is mij opgevallen dat mijn het beeld van de televisie soms rare kleuren geeft als ik de laptop via HDMI aansluit op de tv.

    Iemand tips, ideën waar het aan kan liggen?

    Het los maken van de HDMI kabel en weer vast maken lost het voor een paar minuten op en dan is het beeld weer slecht.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Andere HDMI kabel proberen?' Misschien is de kabel kapot?
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Was idd mogelijk, echter, ik heb mijn laptop nu op een wat oudere tv aangesloten en nu heb ik al een half uur uitstekend beeld.

    Problemen waren bij een Sony Bravi 2011 Full HD tv... Zou er dan iets met de tv aan de hand zijn? verder geeft hij goed beeld/ geluid
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ok. Probeer is je TV nieuwe fimware op te gooien (updaten) Ik weet niet of je dit wel eens hebt gedaan?
    Welke TV is het?
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Speel eens met de beeldinstellingen van je TV.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Normale tv, digitale televisie, films via dvd's die dingen werken allemaal wel goed.

    Wellicht dat de verkleuring ontstaat omdat mijn laptop geen full hd beeld heeft en de televisie daarvan in de war raakt?
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2013
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je deze willen toelichten? :)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Al een andere HDMI poort geprobeerd? Of Game/PC mode instellen?
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Staat vast wel iets van een menu/instellingen knop op je afstandbediening, en dan iets van beeldinstellingen/scherminstellingen. Zodat je kunt switchen tussen bijvoorbeeld game mode, cinema mode, custom mode etc. Even kijken of het helpt als je die instellingen veranderd.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik krijg bij mijn wireless usb netwerkkaart soms de melding 'dit apparaat kan sneller werken'. Vervolgens krijg ik een schermpje te zien met beschikbare poorten die wel 2.0 zijn. Echter dat zijn ze allemaal 8)

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Want ik heb het idee dat dit ook wel eens de oorzaak zou kunnen zijn van mijn wegvallende verbinding met mijn werk. Het vreemde is echter wel dat ik op mijn eigen netwerk nergens last van heb.
     

Deel Deze Pagina