1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Conan

Discussie in 'Games' gestart door casper018, 13 sep 2007.

  1. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Game Mania hier in Leeuwarden heeft hem al maar niet gekocht omdat het me niks lijkt :)
     
  2. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van deze game moet denken. Ik ben een GROOT fan van Ninja Gaiden, DMC en GoW en als ik de beelden van Conan zie denk ik "misschien is het wel vet". Op internet lees ik dat iedereen die de game heeft gespeeld erg onder de indruk is omdat hij ïneens uit is en weinig media aandacht heeft gekregen. Er is echter 1 aspect waardoor ik hem nog niet heb gekocht en dat is de speelduur. Ik lees dat hij in 8 uur uit te spelen is. Hoe zit het met replay-value? Is het bijvoorbeeld mogelijk om de game voor een 2e maal te spelen en te beginnen met alle skills die je tijdens de eerste keer hebt vrijgespeeld?
     
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan haal je de game toch bij mediamarkt en ruil je hem binnen 14 dagen :)
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Voeg me gerust toe, mn gamertag staat hiernaast.
    Ik heb zelf alle Sega consoles vanaf de Mastersystem, de SG-1000 en de SC-3000 heb ik niet.
     
  5. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een cheat menu ingebouwd, waarschijnlijk kun je deze cheats vrijspelen. 1 van deze cheats is dat je alle moves hebt en de game opnieuw kunt spelen. Misschien kun je het spel ook opnieuw spelen met alleen de skills die je de eerste keer hebt vrijgespeeld maar dat weet ik niet want heb het spel nog niet uitgespeeld. Die speelduur van 8 uur heb ik ook gelezen maar dat was waarschijnlijk op easy. Normal is in het begin vrij makkelijk, maar wordt al vrij snel pittiger. Je kunt ook de game op hard beginnen en een nog moeilijker speelstand vrijspelen.

    Ik vind het spel genoeg bieden wat de 60 euro meer dan waard maakt. Als je groot fan bent van GOW, DMC en Ninja Gaiden dan ga je aan dit spel waarschijnlijk heel veel plezier beleven!
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik denk dat ik deze game ook ga halen..
    lijkt me best vet.
    en een grote arnie fan:b:
     
  7. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je toegevoegd :) Ik heb de Mastersystem, Megadrive, Sega Cd, Sega Saturn en de Dreamcast gehad.
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ga je geen spijt van krijgen! ;)
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    word die alleen niet erg eentonig?
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Na al deze positieve bevindingen van een Sega fan heb ik heb toch maar besteld.

    Moet je niet nog even een 32x halen dan Wallace ;)
     
  11. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je god of war gespeeld? Als je dat een eentonig spel vond dan zal je dit misschien ook eentonig vinden. Vond je GoW niet eentonig, dan vind je dat van Conan denk ik ook niet. Persoonlijk vind ik Conan nog een stuk uitgebreider dan God of War.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  12. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die was ik vergeten, die heb ik ook gehad! Wat betreft Conan kan ik alleen maar zeggen dat je een goede game hebt besteld! Veel plezier ermee en ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
    Wacht maar totdat je de bossbattles ziet!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  13. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit stukje kwam ik op gamer.nl tegen.

    laten we teruggaan naar Conan, Conan de Barbaar. Het mini-introstukje deed me denken: "Okee, wat is dit?" In een onduidelijke, onoverzichtelijke donkere gang hak je in op wat schimmen. Leuk... Maar wat zich vervolgens afspeelt op mijn beeldscherm tart elke beschrijving. Vooruit, dat is misschien wat overdreven, maar ik probeer alleen te zeggen dat Conan een goede game is. Een écht goede game. Beter dan Heavenly Sword sowieso.

    In de review, die over enkele dagen zal verschijnen, lees je wel waarom (hint: geweldig vechtsysteem en extreem brute combat). Ik wil nu alleen zeggen dat sommige games die zich helemaal niet op je rader bevinden, plotseling als een mokerslag aankomen en je helemaal weten te grijpen. En andere games, waar je al jaren alles over volgt, uiteindelijk toch net niet brengen wat je wilt. En dat is nou typisch één van die leuke dingen aan het gamer zijn.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    aha okee.
    nee, ik heb god of war nooit gespeeld want ik heb geen ps2;)
    maar ik zie veel positieve reacties,.
    maar ik denk dat ik hem maar haal als die wat goedkoper is.
    want de game is ook niet zo lang als ik het zo lees(rond de 6 uur)
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    ik als echte arnie fan ga deze ook zeker halen :D
    Ik hou altijd wel van dit type games dus ben benieuwd :D
     
  16. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost het spel bij gamemania leeuwarden ?
    Zit er toch over te denken dit spel te kopen.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    na het zien van wat gameplay filmpjes (oa op www.xboxonly.nl)
    ga ik deze game zeker halen! lijkt me een hele vette game.
    Maar ik wacht toch nog even 3-4 weken..
    Want ik moet bioshock, blue dragon, two worlds, overlord.. halo 3 (nog geeneens halo 3 in mn xbox gedaan 8)) eerst uitspelen
    ja kweet et ben een koopfreak :9

    en deze week ook nog eens een nieuwe lcd kopen :9
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iemand ergens al een review kunnen vinden? zag de game vanmiddag al bij de FRS staan maar zou graag eerst wat reviews willen lezen
     
  19. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, binnenkort moeten de eerste reviews toch wel binnenkomen maar ik heb gehoord dat THQ problemen had met de reviewcode op tijd leveren. In Amerika komt de game pas 23 Oktober uit dus ik verwacht niet snel een Amerikaanse review.
     
  20. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina