nou kijk ik heb conkers but fur day al een tijdje ik heb al verschillende sites gezocht om iets te weten te komen hoe ik uit het 2 level kom maar ik weet het nog steeds nie opeen gegeven moment ben ik er ff mee gekapt {en heb ook een xbox gekockt} maar mij lijkt het nog steeds een leuk spel om uit te spelen weet iemand er iets over??????? {als je er iets over weet dan zit ik na dat ik de deuren heb geopend en mij "eerste"chocolade op heb miss weet hier iemand het van deze site ik reken er niet op maar er stond nix in het forem over conkers but fur day oja het is op de n64 alvast bedankt maar..........
emmm, het is Bad for day, en dit spel is op dit moment alleen voor de n64, het duurt nog een paar maanden(?) voordat de xboxversie te koop is, dus waarom je dat hier vraagt?
Correctie het is: Conker's Bad Fur Day. (slechte vachtdag, als in slechte haar dag ) Conker's Bad Fur Day op de n64 is zeer leuk maar ook vrij makkelijk. Kom je er echt niet uit dan kun je kijken naar walktroughs. Bijv: www.xcheater.com Greetz, GenassiX
ik kan nix vinden hoor maar ik zit nog vast wie weet waar ik ongeveer zit ik ben nog echt nie ver maar ik heb alles geprobeert ja ik weet het ik ben niet slim
om dat zoals ik al zei dit de enige goede site is waar je antwoord krijgt das er fijn aan xboxworld.nl maar ik lag ergens dat hij ook op xbox uitkomt maar ik zit nog vast op de n64 laat staan dus miss konden jullie me er uit helpen het enige is dat ik mijn post nie goe gezet heb Xboxworld.nl Forums > Xbox Games > Xbox Game Help / Cheats sorry