Playnation het grootste ps blad in Nederland is een actie begonnen om de prijs van de ps2 omlaag te halen naar 499. Das mooi want dan gaat de xbox mischien wel mee in de strijd.
hehe wel lekkerre actie ja, maar 499,- is misschien wel ERG laag, eerst naar de 650/700,- ofzow.. zou leuk zijn als de xbox dan ook mee zou gaan, maar MS maakt al enorm veel verlies op de xbox per unit.. misschien dat die voor ons in EUR voordeliger wordt, aangezien ze ons altijd naaien met die prijzen..
Precies daar gaat het nu juist om, de ps2 schijnt overal veel goedkoper te zijn, nu houden ze hier de prijs kunstmatig omhoog. Dat is natuurlijk niet mooi want dan kan xbox ook beetje meedoen in dat spelletje.
yep, ik ben zelfs een hele tijd bang geweest dat de PS2 een nieuwe prijs had gemaakt elke nieuwe console boven de 1000,-.. gelukkig heeft Nintendo ervoor gezorgd dat dat niet zo ging aflopen, omdat N de prijs zo laag hield is MS ook laag gaan zitten (ik denk namelijk dat ze die prijs flink hoger wouden hebben..)
ik denk het ook wel jah ze maken ongeveer 150 dollar verlies ber unit die billy met zijn gates, !!! duurd nog jaaaaaaaaren voordat ze rendement gaan zien van deze xbox maar ik heb zo'n vermoeden dat hij beter gaat lopen dan iedereen denkt, kijk maar naar alle spelletjes die er aangekondigd worden of over gespeculeerd word! practisch alle wanna be top titels van de PC en nog xbox ONLY titles only ook van allerlei franchises die heel erg roemrucht zijn...jah dat word wat...leuke spellekes voor ons!
Jaren? Haast elke console word met verlies verkocht, het is ook niet de bedoeling om winst op de console zelf te maken maar op de games. Microsoft krijgt ook geld van andere spellenmakers omdat ze op de xbox mogen releasen, en natuurlijk maken ze zelf ook ngo een sloot games.
Only Xbox can handle Dead Or Alive 3 dit vind ik eigenlijk zon enorm geniale uitspraak zo vanne, de NGC en de PS2 zijn gewoon niet krachtig genoeg.. (ok het gaat niet om de kracht, meer om de games, maar hoe meer kracht hoe betere gamez, hoe meer geld, n betere opvolger LOL )
En zie nu eens na ongeveer wat iets meer dan een jaar is alles zo laag dat zelfs een zwerver er nog om kan. (kobolds eerste post)