Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Algemeen' gestart door janter, 5 jul 2007.

1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Details: \o/

Release: Q1 2008
    Ontwikkelteam: Monolith Productions
    Uitgever: Sega
    Genre: Horror adventure

Omschrijving: \o/

Misschien kent nog niet iedereen het eerste deel van deze serie die bij de launch van de xbox360 uitkwam. Je speelde als Ethan Thomas en moest een huis onderzoeken waar een moord was gepleegd. Later bleek dat er in dat huis ook nog andere bezoekers (tegenstanders) zaten met een agressieve blik op hun hoofd. In het tweede deel van condemned, condemned 2: bloodshot, speel je weer met de hoofd personage uit het eerste deel: Ethan Thomas. Je komt met Ethan op de meest gekke locaties waar je verschillende raadsels moet oplossen. Het eerste deel was ook vooral goed door de goede melee vechtsysteem en die systeem kom je ook weer tegen in het 2de deel maar dan uitgebreider. De game moet een singleplayer en een multiplayer bevatten. Vooral die laatste mode was voor veel fans een minpunt van het eerste deel, doordat hij niet in de game zat. De bekende modes zoals deathmatch moeten van de partij zijn. Zowel offline als online moet deze game ondersteunen.

Screens: \o/

Videos: \o/

Coming soon !!!!

Kom met de reacties zou ik zeggen!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 8 jul 2007
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    srry jongens :p ik had serieus niet gezien :p

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    `sluiten??

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    maare als ik zo de screens bekijkt lijkt alles bijna precies hetzelfde als het orgineel (sfeer) alleen de gfx zien er gelikter uit :9

Deel Deze Pagina