[XOne] Condemned 2: Bloodshot

Discussie in 'Games' gestart door Raven Shield, 6 jun 2007.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch maar achter deel één aan (wil deze nl ook spelen) en me deze keer dwingen om door het eerste uur heen te gaan. Wordt het spel daarna leuker?
     
  2. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Overall vond ik deel 1 echt heel goed. Volgens mij was het eerste uur ongeveer hetzelfde als de demo? Dan wordt ie zeker beter. Zitten een paar hele vette levels tussen.
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    jazerk,
    het eerste level is het zelfde als de demo...
    vanaf level 5 t/m het einde word die echt eng...

    vooral level 5 met al die levende paspoppen;)

    en die pas popppen zijn ook weer trg in condemned 2:x:9
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart's Department Store is geniaal. Het begint al met dat lijk dat van de roltrop wordt gegooid met het "Leave" bordje. En daarna hoor je meteen gehijg.... Brrr.

    En dat kerstmuziekje op de achtergrond...
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jajaj dat kerst muziekje! echt cool
     
  6. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verneukte kerstmuziekje zet de sfeer echt zo goed neer in dat level. Kijk erg uit naar deel 2!
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is niet eens mijn favoriete level, want de school vond ik NOG toffer.
     
  8. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze nu ook in de Europese Markplaats krijgen. De gamer picture packs kost 120 MS Points trouwens.

    Er is ook een website kan je alle gamer pictures van Condemned 2 kan bekijken.

    http://www.mygamercard.net/gpscout.php
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag ff kijken of mn lokale gameshop inports heeft gekocht :)
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Op insidegamer wordt gemeld dat er een demo online staat op de marketplace.. Maar helaas, ik zie niks :mad:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien geld dit alleen voor de US?
    Ik heb trouwens een picturepack gedownload van marketplace, check m'n profiel maar. Ik vind hem wel cool. :)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hij staat ook niet op de US Marketplace, dat heeft tenminste iemand gepost bij de reacties op Insidegamer.
     
  13. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem!

    Gordijntjes dicht en gaan!
     
  14. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! :cool: Ik heb Ethan Thomas als gamer picture en de Condemned 2: Fight Club Theme als achtergrond. :D
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    waarom zie ik die pics dan niet in de market place?
    en die demo zie ik ook niet

    UPDATE
    Update: Het persbericht dat Sega naar buiten had gebracht is inmiddels ingetrokken. De demo is nog niet verschenen op Xbox Live. Naar aanleiding van het vrijgegeven persbericht kunnen we wel snel een demo verwachten.

    erg jaloers:)
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb em ook, net voor 55 euries bij mn lokale gameboer gekocht..
    net een uurtje gespeeld.. OMFG dit spel owned dodelijk :x
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hoe kan dat dan?
    heb je dan een amerikaanse versie????
     
  18. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Las net ook dat er demo online zou moeten staan, maar kan helaas niets vinden, ook niet met US account.
    Zonde want ben wel benieuwd, deel 1 was erg tof. :thumbs: Het eerste spel voor de 360 dat ik uitspeelde geloof ik zelfs. :+
     
  19. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je het spel besteld? lucker :9
     
  20. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem van een eiland waar mensen rondlopen met houten benen en lappen voor hun ogen die de hele dag 'Arrrgh matey' roepen.

    Tot nu toe echt een hele vette game, zit ongeveer op de helft. Het is te vergelijken met deel 1, alleen alles wat ze daar fout hebben gedaan hebben ze hier sterk verbeterd. De combat is leuker, niet meer zo eentonig zoals in deel 1. Je kunt combo's maken, en heel veel voorwerpen zoals TV's en ramen kun je gebruiken om mensen als finish tegenaan te beuken.

    Leveldesign is goed tot nu toe en behoorlijk gevarieerd, van een hotel tot een poppenfabriek. Door de grafische update ziet het er allemaal wat spannender uit. Het geluid is minstens zo goed als in deel 1, en je schrikt je nog steeds het leplazerus wanneer je opeens iemand op een verdieping boven je hoort lopen.

    Het speurwerk met de UV-lamp en de camera is een STUK leuker, echt. Deel 1 is hier niks bij. Werd daar nog alles voor je voorgekauwd en hoefde je eigenlijk niks zelf te doen, hier moet je echt zelf op zoek naar aanwijzingen. Hoe is iemand om het leven gekomen, waardoor, is hij gevallen of neergenknald. Zo ja, waar is de kogel het lichaam ingekomen etc. Daarnaast voer je af en toe een gesprek met mensen. Hier moet je door keuzes te maken tussen verschillende antwoorden de juiste informatie te geven of te krijgen. Voor dit alles krijg je een rating, waardoor je op het eind van het level beloond wordt met een upgrade van je kogelvrije-vest of je boksbeugel.

    Nadeel is wel het MP-gedeelte. Heel even gespeeld, maar hiervoor koop je het spel natuurlijk niet in eerste instantie. 'T komt uiteindelijk neer op tegenover elkaar staan en zo snel mogelijk de ander slaan. Andere game-modi dan deathmatch heb ik nog niet gedaan.

    Ik ben er erg van onder de indruk, en als je deel 1 goed vond zal dit je zeker nog beter bevallen.

    /Mod Leuk voor je en ook al de tweede keer dat je over gedownloade games begint. Je krijgt hiervoor minstens een weekban, wat evt later uitgebreid gaat worden adhv wat de rest van de mods vinden. ~Kevf
     

Deel Deze Pagina