Beste ,ede xbox gebruikers. wij hebben net een xbox aangeschaft met het spel condemned. Wanneer we een new game willen opstarten loopt hij al vast en zegt dat dit niet kan : hij zegt iets over dat de game corrupt is en dat het niet save is. wie kent dit probleem en kan ons helpen zodat we het spel kunnen spelen? Fleurtinus
nee die zitten er niet op nee gekocht vandaag bij mediamarkt Er staat: your save game data is corrupt. you will not be able to load from this save file
dan heb je em waarschijnlijk te vroeg uitgezet bij het saven misschien of heb je hem helemaal nog niet gespeeld?? anders eff de HARDDISK opnieuw erin doen kan bij de 1ste keer wel uitzetten
we hebben hem nog niet gespeeld. ik heb net de harddisk er uit gehaald en terug in gedaan. probleem niet opgelost Als je nog geen spel gespeeld hebt, hoe kun je dan savegame verwijderen?
misschien dat het een xbox is die al terug gebracht is, kijk effe als je in het dashbord zit bij memory, dan games en kijk ofdat daar condemed tussen staat. Zo jah verwijder die dan (probleem denk ik opgelost) Zo nee, dan weet ik het ook niet.
Volgens mij wordt er sowieso iets weggeschreven op de harde schijf, ook al heb je geen savegame. Maar ik weet het niet helemaal zeker.
Je kunt ook proberen de system memory te clearen, dat kan door middel van de a-knop ingedrukt houden vanaf het allereerste begin dat de xbox 360 opstart tot aan het main menu van het spel. Hierdoor moet je wel patches van games opnieuw downloaden. Maar je kan ook gewoon terug gaan met het spel, dit zou niet nodig moeten zijn.