Cone Challenge PGR2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ollie, 21 jul 2004.

1. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 Problemen, Hulp Gevraagd??

Heej, ik kan niet verder bij een cone challenge in PGR2 bij Grand Touring: ik rijd met een Maranello, heeft iemand tips voor me??
    ik ben nog maar bezig met silver dus ik moet nog heel veel :'-(

alvast bedankt _0/

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  2. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    één grote combo maken :)

3. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe ik dat het beste?

4. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    neem een auto met de meeste powerslide, en dan tussen de cones door lekker veel slippen... evt. (als er tijd en plaats is) ;n burnout maken

5. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Er is / was btw eerst ook een soort pgr2 special (weet niet ofdie nog ergens op de site staat) en daar stonden ook allemaal tips in :)

kzal even voor je kijken

6. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Die PGR2 guide is hier te vinden.
    Ik neem aan dat je met die cone challenge in Yokohama problemen hebt? Die is inderdaad lastig. Maar zoals bij elke cone challenge moet je gewoon blijven proberen. Niemand lukt het binnen tien minuten. Verder doe je er goed aan om eens een ghost te bekijken. Bekijk dan niet de ghosts die een extreem hoge score hebben. Maar pak de meest normale.
    Die gasten die zo'n extreem hoge score hebben gebruiken een truukje. Die spelen de challenge dan op een lager niveau, bijvoorbeeld silver, waardoor ze meer tijd hebben t.o.v. wanneer je op platinum speelt. In die extra tijd kunnen ze veel meer kudos halen dan dat ze extra bonuskudos zouden krijgen wanneer ze op platinum spelen.

7. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is echt verrekte lastig ja, die cone challenges. Haal amper een bronze medaille, laat staan platinum...

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet die 2 rondes aan elkaar linken. Dat is het gewoon. Verdwijnt je combo voordat je het volgende poortje haalt, dan ben je niet snel genoeg. Dan moet je misschien de vorige bocht sneller nemen, of op het rechte stuk tussen de twee poortjes een klein slipje maken waardoor de combo doorgaat.
    Vaak moet je ook in een bocht slippen om de volgende poort te halen. Maar dat spreekt allemaal voor zich, je kunt duidelijk zien welke je net niet haalt of waar je gewoon veel tekort komt.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verplaatst naar Help gedeelte.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kan alles uitrijden, behalve die irritante cone-challenges! Vind dat echt een struikelblok in het spel :'-(

11. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld!!, dus nu benk weer druk bezig met de andere dingskes. Nu zit ik weer ff vast bij Hot Lap: Moskou Red Square2, ja ik weet t ik ben een zeur :+ Weten jullie nog iets slims??

12. Xbox Only

Xbox Only Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op tijd remmen, en goed sturen :p

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    ...en zeker niet vergeten gas te geven!

14. < Odyss NL >

< Odyss NL > Splinter Cell

Leuk Bevonden:
    0
    één lange combo rijden en niet meer los laten tot het eind.
    Dan kom je al een heel eind

Deel Deze Pagina