Confirmed: GTA Vice City komt op XBOX!! Aankondiging op E3!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 27 apr 2003.

1. Gerucht: GTA Vice City komt op XBOX!! Aankondiging op E3!!

Ik las net het gerucht dat GTA vice city getoond word op de E3 voor de XBOX en de GC. Het spel zal wel in 2004 uitkomen omdat het contract dan verlopen is met Sony. Maar nu zeggen de geruchten dat dit spel al in de maak is voor XBOX en GC.

Ik wou dat het zeker is maar we moeten wachten tot de E3!:mad:
    Anders is dit héél goed nieuws!

Bron: Gamers.nl

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat heb je in 2004 nou aan GTA: vice city?
    tegen die tijd is GTA 5 al uit ofzow...

...en maar geld verdienen..

3. Het duurt nog lang. Maar misschien komt GTA 5 dan ook wel op de XBOX. Het contract is verlopen....:)

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    met die GTA series is niks mis, ik speel nu tog ook nog GTA2 op mijn GBA (als ik niks te doen heb :+)

5. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel GTA 3 lekker op m'n pc. Alleen ik geloof wel dat zo'n spel lekkerder op de Xbox speelt. Het zal mij benieuwen wat er van die geruchten waar is. We shall see...

6. Het zou wel wel stom zijn om dit spel NIET op andere consoles uit te brengen. En volgens mij zouden ze het contract zo snel mogelijk willen verbreken (als het zou kunnen). IEDEREEN WIL DIT SPEL HEBBEN!

Dit spel is in mijn ogen het enige leuke spel op Ps2! Naja... GT4 is er ook nog en die zou ik ook wel willen hebben.

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die contracten liepen toch tot 2005?

Edit: Nu zie ik het ook op gamers.nl, tot september 2004

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel kewl.. de gta reeks op de xbox :p (vanaf vice city)

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Gerucht: GTA Vice City komt op XBOX!! Aankondiging op E3!!

Lezen is moeilijk he. Er staat op de E3 site van Nintendo een lijstje met ontwikkelaars die hun games voor de Cube showen op de E3. Daar staat ook Rockstar bij, en dus zeggen ze dat het best wel eens zou kunnen zijn dat er op de E3 meer bekend wordt.
    Lees ook ff deze zin.
    Niet zo overdrijven he :9.

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Drone: Er staat toch ook in de topic: GERUCHT!
    Leer jij ook lezen dan :p

11. Lezen jullie allemaal maar even dat stukje op Gamers.nl. Ik vind het een vaag verhaal.

En Nee!!!, ik ben geen verslaggever van de Telegraaf.

:)

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2003
  12. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niet veel van.

Vooral omdat sony alles zal doen om GTA ps2 exclusive te houden.
    Neem gta weg en wat blijft er over?
    Ik denk dat veel mensen juist een ps2 gekocht hebben omwille van gta, hoe zullen die reageren als het dan op een andere console uitkomt met betere graphics en waarschijnlijk iets meer mogelijkheden?

Forget it, sony zal liever failliet gaan dan gta op te geven (beetje overstatement)

Die rockstar game voor de GC kan ook state of emergency 2 ofzow zijn he

13. JoNieuw

JoNieuw Wazzup!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als het op de Xbox uitkomt zijn het natuurlijk wel mooiere graphics! 8)

14. Maar:

Microsoft is er ook nog! Bill heeft denk nog wel wat geld in zijn sok zitten. Al koopt hij dat bedrijf voor zijn zoontje, hij moet het hebben.

Let op mijn woorden:
    Als MS dat bedrijf weet te kopen en er een nieuwe GTA uit laat schijten, dan stijgen de verkoopcijfers van de XBOX met 200%.
    En als Bill dat wil dan krijgt hij het ook!

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    And that's me :cool:

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is al zo vaak beweert maar toch je weet het nooit he. Maar ik denk als Sony hem houd maken ze geen goed spel meer voor de ps2 want ik denk niet dat ze daar nog veel aan kunnen verbeteren. Maar zou wil kicken zijn als ie naar de xbox komt met live functie !!

17. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me logischer dat onze Bill (wat voor een directe invloed hij dan ook heeft op het xbox-plan) gewoon aan zijn eigen ontwikkelingsstudio's de opdracht geeft om een soortgelijke, maar uiteindelijk veel betere game Xbox exclusief te maken, dat zal wel goedkoper zijn en zal vanzelf populair worden mond-tot-mond-reclame is de beste reclame alleen wel het lastigst te bereiken. En de game zou ook Xbox Live ondersteuning moeten hebben zodat je je eigen bendes op kan richten en je een soort mafialand krijgt en dan massaal vendetta's gaat uitvoeren.
    *ZWIJMEL*

Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  18. jordy

jordy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA is echt een gruwelijk spel, jammer dat 't nog niet op de XBOX is, dus ik hoop dat 't niet bij een gerucht blijft!!

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik denk niet dat Bill zelf een gelijk matig spel zal ontwerpen.
    Ik denk ook niet dat vice city nog op de xbox zal verschijnen maar dat ze door zullen gaan voor gta4 met een xbox live functie!

Als Bill ff diep in de buidel tast zal hij het hopelijk wel voor elkaar kunnen krijgen dat er ooit een gta op de xbox komt!

20. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    The last two "Grand Theft Auto" games have provided an immersive story with multiple coinciding missions. The next one is due out in 2004. A month later, "Grand Theft Auto 3" and "Vice City" finish exclusive run on Sony's PlayStation 2 and will be available for Microsoft's Xbox and Nintendo's GameCube. "And they will sell, like, a jillion copies," Pachter said.

Deel Deze Pagina