conflict desert storm / ghost recon x

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 23 sep 2002.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hey mense ik had ff een vraag
    k wil graag een shooter als conflict desert storm of ghost recon alleen k weet niet welke ik moet gaan kiezen...
    ik hoor namelijk erg veel positieve dingen over conflict desert storm maar er zijn een paar dingen waaraan ik toch twijfel :
    - de woestijn omgeving : is die niet een beetje eentonig ?
    - is de besturing een beetje rlx ?
    - en de rest van het spel natuurlijk ook ?
    bij ghost recon heb je volgens mij wat meer afwisselende levels enzo (niet alleen maar zand) maar goed ik heb ze nog geen van bijde gespeeld dus daar kan ik geen mening over geven :)
    ik hoorde trouwens dat conflict desert storm een co-op multiplayer mode heeft > is dat ook zo want dan heeft het spel meteen een + punt erbij (co-op mode in halo bv was cool !!)
    naja ff kort samengevat...is conflict desert storm kwa levels niet een beetje eentonig of is dat helemaal niet zo, is de besturing lekker en klopt het van die multiplayer mode, of zou ghost recon toch leuker en afwisselender worden (hijs nog niet uit op de box toch ?)
    graag jullie mening

mzzls >> martin

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zover ik weete heeft de Gost Recon een xboxlive functie dus....

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conflict Desert Storm rulesss

Conflict desert storm heeft een co-op optie die je met 4 mensen kan spelen. heel leuk dus. en die zandlevels lijken helemaal niet op elkaar. Missies zijn heel afwisselend. aanrader!!;)

4. Ben

Ben Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zelf heb een paar screens gezien en wat reviews erover gelezen over die 2 games.
    Maar IK zou voor Conflict Desert Storm gaan lijkt me een erg goed spel.

5. xboxgangster

xboxgangster pwn0rizing

Leuk Bevonden:
    0
    Conflict desert storm moet je doen. Die is gruw. Ik heb ghost recon op de pc en die is ook gaaf hoor maar conflict desert storm heeft net iets extra´s.

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    jah alleen wat ik mis bij conflict desert storm zijn boslevels enzow....die lijken mij wat spannender enzow dan woestijngebied...naja conflict desert storm ga k iig kopen...miss ook nog wel ghost recon x who knows...

bedankt voor de meningen

mzzls

martin

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb Desert Storm en is absoluut een topspel. De levelswisselen zich goed af hoor. Zo loop je ook in steden en in gebouwen.

Verder ga je in de woestijn levels ook nog gebouwens en bassisen binnen.

Ik ga denk ik ook Ghost Recon halen. Maar de CO-OP mode van Desert Storm is gewoon maximaal.

8. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    jah k vroeg me af of ghost recon x die ook heeft...die co-op mode
    iemand miss antwoord daarop ??
    kan je btw ook nog in voertuigen of niet ??
    en is conflict desert storm een third of een first person spelleke ?

mzzl

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    is third person spel maar je kan afwisselen naar first person en ja je kan ook in voertuigen :)

10. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren met z'n 2en desert storm gespeeld... erg cool! beetje wennen aan de controls (het zijn er nogal wat!) maar het is een van de veelzijdigste games die ik op de xbox heb gespeeld. Single player is ook leuk, maar samen tactiek bespreken voegt echt wat toe.

graphics zijn niet revolutionair maar genoeg om je helemaal in het spel te betrekken..

11. xpv

xpv xpv1

Leuk Bevonden:
    0
    keuze,welnee

D'r is geen keuze mogelijk tot nu toe,alleen Des.storm is nu nog maar te koop,dus halen die hap.
    Dit is echt een rete vette game.

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb em gekocht en hij is inderdaad vet :)
    aanradertje voor iedereen die van team based houd !!

13. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    alleen beetje irri dat je niet de missies apart nog een keer na kan spelen....tenzij je van elke missie de begin-save laat staan dan
    hoe werkt dat dan eigenlijk met die co-op mode....moet nog een 2e controller hebben dus nog niet kunnen checken

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je met zn 2en doet hebben 2 spelers 2 man om te besturen. Als jke met zn 3en doet heeft 1 speler 2 man en een 2x zo groot scherm.

Maar met 3 en 4 man heb je 2 missies minder. De 1e en 2e missie kunnen aleen maar met 2 spelers gespeeld worden.

15. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    aha maar kan je de missies nou ook nog los van elkaar spelen of moet je dan inderdaad elke begin-save laten staan ??
    das namelijk best irritant systeem vinnik

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    SHIT ik weet niet wat ik wil
    want ik wil conflict deserstorm ook wel alleen kan je ook conflict desertstorm kopen bij play.com die het ook doet bij een nederlandse xbox of heb je daar een chip voor nodig of zo

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Desert Storm ligt overal in de winkel hoor. Als je m bij Discovery haalt krijg je voor elke €10 1 stempel. Met 20 stempels heb je een kaart vol en krijg je €20 korting. Ik heb nu 3 kaarten vol dus dat wordt gratis Ghost Recon.

18. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    zuigt :mad:

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Datis _niet_ de Europese cover.

20. WHAT

WHAT Active Member