conflict desert storm - Is ie nu de moeite waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 28 sep 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb een preview van conflict desert storm gelezen in xbm, leek me wel leuk, maar nu dat ik nog wat andere (p)reviews heb gelezen twijfel ik toch... Ik hoor namelijk heel verdeelde meningen...Iemand die hem heeft; is ie nu goed of niet ?

Ps: Heb je'm trouwens idd heel snel uitgespeeld ?

Laatst bewerkt: 28 sep 2002
  2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de demo op de pc downloade om een indruk te krijgen. Ik vind hem wel wreed.

3. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nee; het spel heeft een best wel lange speelduur :)

Spel is best goed; je zal wel moeten plannen tijdens het spelen, aangezien vooral op HARD-mode je dan afgeknald wordt. Single Player is OK, maar vooral met 3 xtra vrienden wordt het een leuke game, aangezien ieder dan zijn eigen specialiteiten heeft, en je zo leuk vijanden kan omsingelen. (:9) De graphics zijn OK, de sound is goed: Klasse game, geen absolute topper, wel een game voor de tactical-team-based shooter fan.

mzzl Munch and Abe

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cker ja. Op hard kun je soms wel 2 a 3 uur doen over een missie. En als je niet oplet kun je met 1 kogel omgelegd worden en zijn de 2 uur voor nix geweest (als je niet gesaves hebt). Je moet het spel trouwens op hard mode spelen om de Medal of Honor (DeltaForce) of het Victoria Cross (SAS) te halen.

5. Palerider

Palerider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em op de pc gezien, persoonlijk vond ik ik er niet zoveel aan=(

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb em, goede game, ben in level 3 van de 15(einde deadline - begin desert storm op 17 januari(mijn verjaardag)).

graphics is anti aliasing gedaan lijkt mij, want er zijn geen jaggies te zien, en dat is bij halo wel duidelijk te zien, maar toch zijn de graphics niet beter dan halo omdat het iets meer hoekig is afgewerkt.

echt een aanrader

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe meer spelers er mee doen hoe beter het spel wordt.

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    ah, der is co-op optie ? :9 s'wel goed! :) Iedereen zegt hier graphics ok, had gelezen dat er veel 'schijnmuren' waren om je in juiste richting te sturen, en redelijk blokkige details... is dat zo, want bij Turok heb je dat ook, en dat is soms wel wat vervelend. Of is het niet echt storend?

ps; kan je save'n op willekeurige punten ? of werkt spel met checkpoints ?

Laatst bewerkt: 28 sep 2002
  9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kheb eigenlijk geen schijnmuren gezien in het hele spel. Je kunt tijdens het spelen gewoon op de kaart kijken maar dan is het soms nog moeilijk om de weg te vinden cker in de woestijn waar alles op elkaar lijkt.

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet het zo zien kwa graphics, ff een halo - cds graphic vergelijking

halo = jaggies
    cds = geen jaggies
    halo = mooie lichteffecten(bv spiegeling warthog)
    cds = weinig lichteffecten
    halo = mooie vormgeving
    cds = meer vormen met hoeken, personages zijn wel mooi

cds heeft wel mooie graphics vin ik, maar muren zijn niet altijd mooi gedetailleerd maar meer vlak met beetje lijnen, but who cares. personages vin ik wel mooi

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja, zolang de gameplay maar goed is.... is er eigl alleen singleplayer en co-op ? of kan je ook deathmatch in de woestijn bv mekaar lopen fragge:+ .. of bots (probably not)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee geen deathmatch. Zou waarschijnlijk ook niet leuk zijn. Het is meet tactisch/strategisch als een shooter zoals HALO.

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej, dat niet, is ook meer een tactical shooter, je kan maar 2 keer in een missie saven ongeveer, en je kan natuurlijk wel raggen met je gun, maar je ammo kan ook op, en je vind niet in alle hoeken ammo dus.. je moet ook sneaken af een toe, ik ben normaal niet echt een sneaky game fan, maar dit is wel vetjes.

je kan 4 popjes tegelijk besturen, dat is vetjes, je bent er zelf 1 van de 4 en de andere 3 is comp, maar je kan zo wisselen onder het spelen naar een ander, en je kan ze allemaal commandos geven wat ze moeten doen, echt goede game

ff voorbeeldje:

missie 1: je hebt 1 popje, je moet een kamp binnendringen om je maatje te bevrijden die gevangen zit, de c4 explosive van die vent ligt ergens in een gebouw, die moet je oook ophalen, dan moet je met je maatje weer terug over de brug en de c4 plaatsen en de brug opblazen en dan terugtrekken.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    lijkt me wel leuk, denk dat'k hem misschien ga halen.

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik had zelf eerst crazy taxi 3 gehaald, maar von hem tegevallen zeg maar(had 1 en 2 overigens niet gespeeld), en ik las dat er een flinke geluidsbug inzat en dat hij door een andere bug waardoor je geen mensen kon oppikken in een bepaald level uit de winkel werd gehaald, dus ik heb hem geruild, en met succes!

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oja, en de game is leerzaam, je leert alles over desert storm(de golf oorlog)

17. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mmm, daarvoor ga'k hem kopen :+

18. masterchief

masterchief USE THE FORCE

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem echt hebben kzit nu ergens in missie 11 in bagdad moet ik pow's redden ondertussen is er een luchtaanval bezig als decoy. Zalig die gameplay. De mogelijkheden zijn erg wijd zeker niet liniair. GEWOON KOPEN!!

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    is het eigl makkelijk om tussen je teammates te wisselen?

20. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit een van de beste xbox spellen tot nu toe??

Deel Deze Pagina