Conflict Desert Storm LEVEL ik geloof 9

Discussie in 'Algemeen' gestart door mamamias, 25 nov 2002.

1. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    Het level met die tanks en landmijnen, ik kom er niet verder mee!
    Steed wordt mij kleine tankje kapot geblazen, dan vallen er veel dooien. moet dan lopend verder maar dit schiet ook niet echt op.

wie weet raad?

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet de AA opblazen met je tank en de andere tanks met je John Bradley poppetje die zo'n verrrekijker heeft waarmee je kan inloggen op vliegtuigen.
    Tip: Ga gelijk op het begin naar rechts en blaas die AA tank die daar staat op met je anti-tank mannetje. Zodat je later die T-72 makkelijk kan opblazen met een luchtaanval

3. mamamias

mamamias dwars

Leuk Bevonden:
    0
    zijn AA's die tanks met die radars erop? En die andere kan ik dus alleen maar met luchtaanvallen omver krijgen? Want ik krijg ze met een normaal anti-tankwapen niet plat.
    Je vertelt me dat ik gelijk naar rechts moet gaan aan het begin.
    Bedoel met dat tankje of te voet?
    Ennu, moet ik er maar het bestee 1 mannetje in laten zitten of meerdere, en welke personen dan?

Alvast bedankt, gr Mmms

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die AA tanks zijn die met die radars erop. Je moet meteen rechts gaan te voet. En die grote tanks kan je wel kapot krijgen alleen dan kost dat 3 a 2 rakketten (soms 1 als je hem van goed achter raakt) Als ik jou was zal ik niet met allemaal in die tank laten zitten ik zal 1 mannetje steeds een stukje achter je laten staan zodat je als je dood bent je die mensen kan healen. Als ik jou was zal ik ook op zoek gaan antitank wapens (1tje ligt na als je de eerste T-72 heb gekilld aan je rechterhand ik zal daar te voet heen gaan)

5. Ik laat die gast met die c-4 bombs meestal op die tanks afsluipen. Zorg gewoon dat hij ook genoeg rookbommen bij zich heeft die je op de tank af kan gooien en ieder keer een stuk dichterbij rennen. Dan ga je er naast liggen, brokkie c-4 plaatsen en opblazen die handel!!]:- :D

6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon je tankie steeds netjes parkeren als je problemen hebt met een iraqi tank en met je rocket man de aa guns uitschakelen....de vliegtuigen doen de rest.
    iig nooit tegen voertuigen knokken met je tankje want dat win je niet echt.....en uitkijken voor raketventjes !
    suc6

Deel Deze Pagina