Ik heb vandaag op de demo dvd van oxm de demo van conflict: desert storm gespeelt en het is zeker de moeite waard goede gameplay niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk de graphics zijn niet echt top notch zoals we die gewend zijn maar ja de demo speelde zich af in de desert daar kan ik dus niet veel van zeggen alhoewel de enemy soldiers models zijn goed gedaan je kan ook zien waar je ze treft doordat de plek waar je ze treft rood kleurt van bloed en de turrets van vijandelijke tanks zie je draaien als ze je volgen. de AI is wel goed maar soms als je in een vuur gevecht zit met enkele vijanden en er staat een vijand verder op achter een gebouw dan reageert die pas als je in de buurt komt. aan de andere kant ze roepen wel versterking aan zoals bij het gevecht met de irakeese infantery op de brug die je op moet blazen komt ineens de pantservoertuig die je beneden de brug voorbij geslopen bent de infantery ondersteunen. dit is dus weer een spel voor mijn verlang lijstje naast splintercell, unreal championship colin, mcrae 3,sega gt 2002,turok,timesplitters2 en brute force.