kan desert storm tippen aan het nog uit te komen splinter cell (alhouwel het niet echt dezelfde soort game is )????? want de screenshots van splinter cell zijn echt adembenemend
als je desert storm met z'n meerdere speelt is het zeer zeker het beste spel tot nu toe!! ik heb splinter cell nog niet gespeeld dus weet niet of die beter word maar lijkt mij toch wel
CDS is gewoon niet mooi Maar het spel is gewoon enorrum leuk Weetniet hoe het komt, denk door de teamplay enzo Even kijken of we op XBW een reviewtje kunnen brouwen Splinter Cell is heeel anders dan CDS, veel mooier, ander concept etc. Wil je fun met vrienden : CDS, wil je een prachtige en fantastische game : Splinter Cell.
CDS Zeker een goed spel Gewoon lopen met een Jeep en dan weer met een Tank. Tof dus maar er is 1 groot nadeel je speelt hem binnen een dag uit op medium.... Dus om te kopen ik weet het niet ik zou hem huren als je die mogelijkheid hebt heb ik ook gedaan... Ik kan hem niet met Spliter cell. vergelijken want die heb ik nog niet gespeeld
Ik zelf vind CDS een beetje tegenvallen had er iets meer van verwacht. Het zal wel niet mijn gerne zijn. Ik ruil hem vandaag om. Splinter Cell lijkt me heel vet, maar dat zei ik trouwens ook van CDS een dag geleden. Eerst spelen en dan kan je het pas zeggen.
eigenlijk moet je ze gewoon allebij hebben : CDS is zowel in singleplayer maar vooral in multiplayer leuk maar als je zou moeten kiezen tussen de 2 kies ik toch voor splinter cell....het ziet er gewoon allemaal toppie uit bij dat spel en de gameplay word denk ik gewoon heel vet (als het allemaal een beetje goed word uitgewerkt dan) terwijl er in conflict toch wel wat minpunten zitten maarja ik zou nu gewoon conflict gaan halen en als splinter cell uitkomt die ook meteen gaan scoren
tekening ey guyez hoe kan je eigenlijk zon een tekening onder je Nick laten komen? + voor kez: in Belgie of in Nederland want in belgie is Game Mania de oplossing voor je probleem!!!!