Wanneer komt Conflict Desert Storm precies uit? Lijkt mij een mooi spel? Komen er meer tactical shooters uit?
Conflict desert storm staat voor 6 september, verder zou je de release lijsten hierboven er op na kunne kijken, het zijn er teveel om op te noemen.
tothegame meld ook 6 september, lijkt mij meest logische en ik denk dat XBM gokte op een vertraging Ik heb wel boel screenshots hiervan gezien maar weeet niet zoveel van het spel zelf af, wordt dit een beetje goed spel of zoiets als Spec Ops (oid) wat op de Dreamcast was
Op http://www.conflictdesertstorm.com kun je o.a. een trailer (streaming) bekijken en screenshots downloaden (PC screenshots).
leuke trailer maar de game...ik zie nog wel. Een demo bij het OUKXBM zou wat meer uitleg moeten geven...
Ik heb ondertussen de demo gespeeld en het is redelijk goed.De grafix zijn niet speciaal maar de gameplay is niet slecht.
ghost recon komt met de launch van xbox live in de vs, dus rond november. dan komt ook raven shield uit, das meer in gebouwen (zoals swat). verder weet ik niet.
De demo staat op de Official X-box Magazine nr.7(is uitgekomen op 10 aug.) Verder staan er nog 2 levels Enclave en een Streethoops demok een paar goede filmpjes van Project Ego,Splintercell,etc.
gaat conflict desert storm een multiplayer functie hebben? zo eentje als bij halo , dus first person en dan maar knallen? en het spel op zich, moet je een heel team commandos geven of kies je op voorhand wel character je gaat zijn en dat je die dan blijft gedurende het spel?