Conflict: Vietnam

Discussie in 'Algemeen' gestart door Overjoyed, 31 mrt 2004.

  1. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zal deze game uitkomen? en wat verwacht jij d'r van?
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  3. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm. Als hij net als ze vorige delen wordt koop ik em niet. En nou valt mij ook ineens weer op dat er geen WWII shooters meer komen, maar vietnam shooters. Battlefield Vietnam is een goed spel, en of deze Coflict daar aan tipt weet ik niet. Ik vond dat vorige wel grappig, maar na een uur of 2 heb je het gehad voor de hele week imo. Ook waren de animaties van explosies en alles vrij lelijk. Geef mij maar BF Vietnam
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ik vond de vorige conflict spellen toch wel redelijk leuk dus deze ga ik ook wel halen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vind ik met Halo de Conflict Desert Storm spellen de beste op de XBox. Heerlijk om met zn 4en of Hard en Extreme te spelen.

    Hier wat screens van Conflict Vietnam

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er wel leuk uit, maar wat nemen die naamplaatjes ontzettend veel ruimte in beslag. Beetje irritant.
     
  7. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    yeah,niet slecht.vind die Vietnam setting iig wel stukken interessanter dan WOII. blijf deze in t oog houden
     
  8. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij een stuk beter te worden als die vorige 2 delen. had er een stukje in een magazine en het lijkt er echt op dat deze een stuk beter gaat worden.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vond de vorige 2 delen ook al leuk dus denk dat deze me ook wel zal boeien.
     
  10. Gangstarr

    Gangstarr Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige delen vondt er leuk om te spelen met een paar maten.
    Alleen erg snel uitgespeeld. Weet iemand om dit deel online gaat?
     
  11. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee gaat niet online :mad:
     
  12. Gangstarr

    Gangstarr Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Conflict vietnam is echt zon spel dat je met een paar gasten wilt spelen.
    En nu is het niet mogelijk online, echt een gemiste kans.
    tanks voor de info duo maxwell.
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vietnamspel?

    Kan er niemand een spel maken over de Russen in Afghanistan ofzo... of de jappen in Indonesië. (nederlandsche units _O_ )
     
  14. NickLess°1

    NickLess°1 Moonwalk !

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hem iemand al?
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik heb hem sinds donderdag. Leuk spel, maar wederom alleen echt goed met 2-4 spelers. Een duidelijke vooruitgang na conflict desert storm 2, veel problemen zijn opgelost.

    1 vraagje.... Waar zit de licenced muziek eigenlijk? Ik heb al uren gespeeld met 4 player en nog helemaal geen stones ofzo gehoord.
     
  16. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, er zijn teveel Vietnam games.
    Ga deze dus ook niet halen. :)
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Geef eens een kleine review met + en - punten please O-)

    @ Xeon - Ik koop een spel als het een goed spel is en niet omdat er teveel van zijn. Want er zijn ook 100nde fps over de 2e wereld oorlog maar toch ga ik Brothers in Arms halen alleen omdat het een goed spel is. Het is een beetje dom om een spel af te schrijven als er al zoveel van een bepaald soort thema games zijn.
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    helemaal mee eens, een spel niet kopen omdat er teveel van zijn is gewoon grote onzin en bovendien nog eens dom ook, mocht er een ubergoede shooter uitkomen in een setting waar er al veel van zijn, dan loop je die mis.. :{
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Iedereen overdrijft ook ernstig, deze game is de eerste/tweede vietnam game pas op de Xbox!! Het kwam samen met Shellshock als eerste uit op de xbox, dus kan moeilijk nu al saai worden...

    Ik zal wel een echte review schrijven denk ik. Ik ga er morgen wel aan zitten waarschijnlijk!
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    K bedankt want ik denk dat ik deze wel wil gaan halen hoewel Ghost Recon 2 ziet er ook erg leuk uit.
    De PU zit daar ook altijd over te zeiken dat er zoveel vietnam games zijn. Ik vind het best wel amateur in zoiets te zeggen en vooral op die positie.
     

Deel Deze Pagina