Conker: Live and Reloaded

Discussie in 'Algemeen' gestart door Perfect Mark, 19 nov 2004.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen, net als ik, die niet kunnen wachten tot dit spel in maart uitkomt. Ik heb vorige week op de GameXpo *) de demo gespeeld en het speelt echt lekker. Vooral via Xbox Live gaat dit spel roeleren _O_ _O_
     
  2. fableevil

    fableevil Guest

    ik vind het ook een heeeel cool spel maar het is het zelfde als de n64 dus ik koop het pas als het een classic is
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    neehj man, is helemaal overnieuw gemaakt, niet hetzelfde
     
  4. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    >fableevile waarom zou je dat doen? je hebt toch geen Xbox live
     
  5. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je dat
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, Mijn Xbox Live gamertag is MadMrk en ik heb deze spellen voor Live: Halo 2, Fifa 2005, Burnout 3, Top Spin en Full Spectrum Warrior. Dus als er mensen zijn die me willen toevoegen, dan heb je bij deze toestemming ;)

    ontopic: Conker is wel opnieuw opgebouwd qua graphics maar de single player is grotendeels hetzelfde als op de N64. Alleen is ie nu veel groffer, wat alleen maar cooler is. Met die demo vlogen de bloedspetters tegen het beeldscherm
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat:
    1. Het origineel op de Nintendo64 een fantastische game is
    2. Hij het origineel misschien niet gespeeld heeft of 't niet in z'n bezit heeft
    3. De game een Director's Cut/remake is en het zelfs de koop waard zal zijn als je 't origineel al hebt(gespeeld)
    4. Omdat het van Rare is:+
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Magie....

    omfg naabz0rz
     
  9. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Die bloedspetters zijn niks nieuws hoor ;) Die zaten er bij deeltje 1 al in :D En veel ook ;) Leuk man tedi's onthoofden ;) Of eekhoorntjes :D
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    volgende OXM zit een demo ervan bij, en laat ik nou net abonnee zijn _O_
     
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat er zo weinig gepost word over z'on goede game. Ik ga deze 99% zeker halen. Lekker eekhoorns online afschieten :cool: .
     
  12. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    @Parasite
    misschien ken ik hem wel en weet ik dat hij de n64 versie vaak genoeg heeft gespeeld! *)
     
  13. Cr4ziE Warr!or

    Cr4ziE Warr!or Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me ook gruwelijk dat spel.
    Ik hoop dat ik (zonder live) er ook veel plezier aan zal beleven.
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    deze zeker halen. En je kan hem nie echt vergelijken met de n64 versie. Je hebt ten eerste een hele stoer online mogelijkheid + de sp is echt 10x beter geworden uiteraard.
    Betere controls, geluid, gfx, framerate, etc
     
  15. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    behalve dat de singeplayer identiek is aan de n64 |:-
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    neem hier eens een kijkje zou ik zeggn
     
  17. [Sparks]

    [Sparks] Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    precies wat ik zeg....van alle screenshots die ik tot nu toe heb gezien herken ik het n64 stuk. Ik kraak deze game niet af, ik koop em net zo goed als jullie maar vindt het jammer dat ze geen nieuwe storyline maken want het is precies hetzelfde als op de n64 alleen wat mooier.
     
  18. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, jij bent zo anti-nintendo (heb ik ook al gemerkt in andere topics) dat je probeert te beweren dat je deze niet met de nintendo64 versie kan vergelijken. hij is precies hetzelfde man. alleen betere graphics en nieuwe multiplayer mappen. want er zat een 4 player mode in het orgineel.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Klopt helemaal :) Ik ga hem absoluut halen als hij uitkomt, want ik heb het origineel vaak genoeg bij een maat van me op zn N64 gespeeld. De multiplayer levels die er in het origineel zaten waren al helemaal prachtig en groot, dus de nieuwe levels worden hopenlijk ook helemaal top. Ik hoop trouwens wel dat ze een aantal originele multiplayer levels erin laten zitten, want er zaten een paar echte pareltjes tussen. Het bloed zat inderdaad ookal in de N64 versie, maar toen was het zo dat veel scheldwoorden werden gesencureerd met een piep(beetje het south park principe). Die scheldwoorden zul je nu dus gewoon in overvloed door je speakers horen vloeien.
     
  20. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb met maten de multiplayer van de N64 game helemaal blauw gespeeld. Quote : ''OK boys get in those tanks and kill those bastards'' prachtig. Kan niet wachten op dit lieve asociale eekhoorntje
     

Deel Deze Pagina