Raretiopa heeft nieuwe informatie rond Rareware. Het blijkt dat Conker's Other Bad Fur Day gecanceld is, na een korte tijd van development. De reden hiervoor zijn de slechte verkopen van het eerste deel (Conker's Bad Fur Day). Het team zou opgesplitst zijn naar andere development-groepen in Rare. Een designer van CBFD zou er echter in geslaagd zijn een klein team samen te stellen. Dat team zou werken aan een futuristische racer. Dit project werd echter ook afgeblazen door het management van Rare en het team is nu bezig aan een MMORPG. Alsof het nog niet genoeg is, steken er ook geruchten op dat Rare op E3 geen games toonde (buiten Starfox) omdat het allemaal online-titels worden. Nintendo wil echter nog niets loslaten over hun online-project dus mocht Rare hun games nog niet tonen. De MMORPG waar Rare nu mee bezig is, zou dan ook voor de GC gereleased worden. Net zoals alle andere titels zoals Kameo, Donkey Kong Racing en Perfect Dark Zero. Weer een aanleiding dus dat Rare bij Nintendo blijft. :{
S dus nog ff afwachten. Ik verwacht eigenlijk dat er binnenkort ook titels voor de ps2 en xbox worden aangekondigd. Spannend!!
Duality anyone? Ennuh: Strident!? Die moeten toch ook nog tegen het einde van ut jaar uitkomen? Of anders begin volgend jaar! En Erik: Vergeet Morrowind niet!!
S nog steed hoop... er is nog steeds hoop! We moeten kijken hoe the big 'N' ervoor gaat blijven zorgen dat Rare bij hun blijft, want ze hebben nog steeds neigingen om "vreemd" te gaan....
Erik ik vind het wel heel tragisch dat je niet Spider-Man kunt schrijven... M'n broertje weet het nog beter! Ik ga er vanuit dat dit een foutje was...
DI bedoel ik nou . Kijk ik heb mijn cube om first party en second party spellen. Spellen van |Rare zijn natuurlijk top. Perfect Dark Zero kan haast niet wachten. Starfox en PLZ laat COnkers other Bad dur day komen . Kom op Rare dit is een topspel