Ik heb nu Xbconnect, maar ik vroeg me af, zijn er meer mensen die dit gebruiken en zijn er alternatieven?? En, bestaan er cheats voor halo of ligt dat aan de lag?
je bedoelt zeker dat je van onmogelijke afstand met onmogelijke accuratesse bent neergemaaid? Das gewoon kwestie van trainen de lag telt ook mee en je weet het he, twee pistoolschoten+schot op hoofd =kill. misschien verheldert dat ook wat...
Effe een vraagje: Ik zoek een goeie router voor te xboxconecten welke kan ik het best nemen? en hoeveel conect games zijn er?
conect games? als ik jouw was zou ik xbox live nemen, want over een paar maanden komt er niemand meer op xbc, mischien voor halo maar voor andere spellen egt niet !!! er zijn nu al niet zóveel 'rooms' (kweet niet hoe je da noemt) enja.. een router, ik heb een goedkope van 50 € en die werkt perfect !!! dus daar kan ik geen raad mee geven !! khoop dat je er wat aan hebt !!!
hoeveel games er zijn kan je zien op www.xbconnect.com en ik heb hier een netgear router die perfect werkt met xbconnect alleen helaas doet ie nog al vervelend bij msn (niet kunnen versturen etc)