ik heb een vraag bij ons thuis hebben we een netwerk en alle computers kijgen via het netwerk verbinding met internet maar dus hoe kan ik mijn xbox aansluiten op onze internet ik dacht zelf aan een hub plz help Xatos
opzich is en Router de beste oplosing maar als je al en paar Computers op en thuisnetwerk hebt aangesloten dan weet ik niet of je nog genoeg snelheid overhebt voor de xbox, what is de up/download? en hoeveel pc's zijn er in dat netwerk?
we hebben thuis adsl advanced en 3 computers thuis waarvan er 2 meestal wel op internet zitten downstream 1536 kb/s en upstream 256 kb/s
gewoon eve e-tech router kopen en dat moet het well lukken, deze werkt niet bij iedereen maar is well goedkoop voor en lijk met routers die 100% xbox compatible zijn ga je naar www.xbox.com/live
Hier lopen al threads over vandaar gesloten Je kan kijken in de thread ICS/internet delen of de centrale topic routers als alle 2de computers al on-line zijn heb je waarschijnlijk een moem/router of werk je thuis met ICS dus dan kan je gewoon je xbox aansluiten zoals je de andere hebt aangesloten (via hub)