Vorige week werkte het nog perfect, nu stop ik de kabel weer een keer in m'n xbox en nou krijg ik geen connectie.
Ik krijg het bericht: "IP NOT CONFIRMED"
Als ik op de help knop druk krijg ik het volgende bericht:
"No DNS server addresses were received from the DHCP or DPPoE server. Enter the DNS server(s) provided by your ISP in the network settings menu."
Ik heb @home, heb mijn ip, subnetmasker en standaardgateway handmatig ingevuld en daar kreeg ik de vorige keer gewoon connectie mee. De DNS settings zouden het toch moeten doen op automatic ??
Wat doe ik fout....
edit...lees net dat dit erbij moet:
A: Abonnement
1: Naam provider @home
2: Soort abonnement (naam, type) breedband
3: Kabel, ADSL, of anders? kabel
4: Up- en downloadsnelheid
B: Hardware
1: Modem merk en type com21
2: USB modem? (Ja/Nee) ?
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) N
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)
5: Direct Connection Ja/Nee J
6: Crossover kabels in gebruik?
7: Hub in gebruik?
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? JA
2: Dashboard versie?
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? ip (2e rondje)
4: Wat is de exacte foutmelding? zie bericht
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
Laatst bewerkt: 6 mrt 2003