1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Connection Cable

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha Clone, 11 okt 2003.

  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    I heb een Pinnacle Capture Card Vision, Adobe Premiere 6 en een xbox (:)). Ik heb het spel WWE Raw 2, en ik wil een aantal matches op mijn pc zetten. Dus gewoon filmpjes maken van matches die ik speel. Weet er iemand een goede kabel die ik kan gebruiken om mijn xbox met mijn pc te verbinden ? En waar die te koop is ? :confused:

    Dit is voor zover ik het weet, niet illegaal, want ik wil niks verkopen of mijn xbox laten ombouwen etc... Het is maar dat sommige mensen het weten, die nogal snel aan illegale dingen denken, en dat is bij mij niet zo :)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    je hebt een goede grafische kaart nodig met s-video in mogelijkheid en dan kan je zonder problemen capturen
     
  3. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, tnx ! maar moet ik nou wel of geen kabel hebben om mijn xbox te verbinden, lijkt me logisch van wel :) maar wat voor, en welke kabel ?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    nee geen kable je kan gewoon de advanced scart kabel gebruiken of de kabel gebruiken die je bij je xbox hebt gekocht... daar zit een s-video in en audio in op... dezelfde kabel als die je in je tv doet dus ;)
     
  5. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 9,99 heb je een s-video cable voor je xbox!
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, maar nu weet ik verder nog niet hoe ik alles op mijn pc moet zetten :confused: Weet er iemand een site, of weet je het zelf, hoe je dit makelijk kan doen ?
     
  7. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gebruikt gewoon het programma van je TV kaart en je neemt daarmee op!
     
  8. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    oww, oke. bedankt voor alle reacties ! :D nog 1 laatste vraag: moet ik die scartkabel wel óf niet op mijn xbox én pc aansluiten ? Dus de kabel die ik erbij heb gekregen, moet ik die vanuit mijn xbox naar mijn pc doen ?
     
  9. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met de gele connector krijg je beeld de ander twee zijn voor geluid!
     
  10. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, bedankt das nou net een antwoord dat ik nodig had :) Kliknt alof je het zelf ook doet/hebt gedaan :)

    /EDIT:

    Oh ja ! ff vergeten, Fardo zei dat je een goede grafische kaart nodig hebt, maar ik zit hier maar achter een PIII 800 Mhz |:- Geen geld voor een nieuwe, of om up te graden, en ons pa wil geen nieuwe kopen :mad: Kweet zo niet welke grafische kaart ik heb, maar reken niet op een Radeon 9800pro, of een NVidia 5900 etc... Die nieuwste generatie, zeg maar :'-(
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  11. Mac

    Mac xboxgaming.nl

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hij bedoeld is dat een duure videokaart meetstal al een s-video aansluiting heeft!

    En ja ik heb het zelf ook gebruikt, een tijdje geleden maakte ik nog xbox tribute's....
     
  12. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    owke ! dan weet ik verder genoeg :D
     

Deel Deze Pagina