[XOne] Connection fail

Discussie in 'Games' gestart door Dutchmeister, 21 okt 2008.

1. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik wilde vanaf vandaag met zowel mijn xbox als pc tegelijk het internet op kunnen. Mijn Pc is gewoon verbonden met een router/modem in de huiskamer.

Ik had nog een usb ethernet aansluiting. Dit is de ATEN UC 10T Usb ethernet adapter. Ik heb deze dus in mijn pc gedaan en vanuit de adapter een kabel naar mijn xbox gelegd. Als ik echter op live wil dan werkt dit niet, doe ik test connection dan krijg ik IP ADDRESS FAILED.

Ik heb toen verschillende dingen geprobeerd. Hij stond al op DHCP enabled, ik heb alles 5 minuten uit gezet en ook geprobeerd ip adressen handmatig in te voeren. Dit werkte allemaal niet. Zou het door een firewall of iets kunnen komen. Hebben jullie een idee hoe ik dit op kan lossen?? Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kweet ook niet of dat wel kan, een netwerkbrug maken tussen een usb adapter en een normale netwerk kaart,.. (heb je Internet Connection Sharing wel aan staan?)

waarom doe je niet gewoon nog een kabel van je 360 naar je router? of koop een hubje van een paar tientjes.

3. Dutchmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Die router staat aardig ver weg. Ik zal kijken of dat Internet connection sharing aan staat..

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan lijkt een switch of een hub me de ideale oplossing , dan hoeft je pc ook niet altijd aan te staan als je online wilt op je 360

5. Dutchmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ook met ICS aan werkt het niet. Ik zal morgen dan maar even voor een hubje kijken. Ben benieuwd of dat dan wel gaat werken. BEdankt iig.

6. Dutchmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan ik het beste nemen? Een hub of router? Ik wil zo goedkoop mogelijk uit zijn en het is alleen nodig om internet te krijgen op mijn 360 en pc tegelijk.

Deel Deze Pagina