Wie hebben hier allemaal : SNES, N64 of andere emulators op zijn computer ? Is het niet slecht voor je PC ? En neemt het veel ruimte in beslag( GB )
ikke, nee is niet slecht, je downt gewoon spelletjes voor nes/snes/n64 of weet ik wat allemaal. nes/snes zijn rond de 100/ paar honder kb n64 spellen zijn rond de 10 mb
Ik weet niet of je dit soort topics wel mag openen over emulators maar als dat mag hoort hij geloof ik bij het pc gedeelte of niet? Bij mij werkte ze trouwens niet
Zelfde probleem hier. Ik heb nog geen goede emulator N64 gevonden die wil werken onder XP. Meestal zijn de beelden wel goed , maar is het geluid behoorlijk K*T.
Ik heb er een voor de SNES, neemt aper ruimte in. Heel leuk om A link to the past te pelen en DBZ the legent of the SSJ EDIT/ weet iemand een goede sijt voor N 64 emu's?
Ik denk dat dit niet legaal is, en heeft ook niets met xbox te maken, waarom niet gewoon de console downen en zo de game in volle glorie spelen?
N64 is mijn computer te langzaam voor en heb ik toch zelf met alle goede spellen, supernes is wel leuk, vooral chrono trigger, kan ook moeilijk illegaal genoemd worden, hij is toch niet meer te koop.
dat is ook wel zo, als ie niet meer te koop is maar downen en btw: de speelplezier vind ik toch minder, zo zijn de kwaliteit soms/vaak minder, speelt het minder lekker en leuk.
Sorry, dit is illegaal en daar doen we niet aan. Staat trouwens ook helemaal in het verkeerde forum. Anyway, een slot erop.
Ik had nog eens niet gezien dat het in de verkeerde Forum staat. Dat krijg je als je met meerdere dingen tegelijk bezig bent.