Console ervaringen!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door simmertje, 17 jun 2002.

1. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik me verveel open ik deze thread, vertel hier je console ervaringen.

Nou ik begin:

Toen ik nog een klein jongetje was:+
    rond 4 a 5 jaar kreeg ik mijn eerste console en jawel de fantastische Atari 2600.
    Ik kan me er eigenlijk weinig van herrinneren, nog wel een spel met een soort vliegtuigje waar je op moest blijven schieten.
    Daar heb ik het wel een paar jaar meegedaan tot mijn neef een SNES kreeg en ik zijn NES mocht overnemen. Op de nes had ik games zoals mario en ducktales (ja ik had nog niet echt smaak voor games:eek: ). Met die Nes heb ik een paar jaar meegedaan tot dat ik eigen SNES kreeg! Dat is een van de beste console's die ik tot nu toe heb gehad. Natuurlijk met games zoals mario, maar ook met de beste footie game die er ooit is gemaakt ISS Deluxe.
    En met de beste mario game die er ooit is gemaakt (vind ik:p ) Yoshi's Island.
    Toen ik groep 6 zat kreeg ik een N64 deze console heeft me zwaar teleurgesteld, de games van zelda waren wel leuk een met goldeneye heb ik mijn ook erg vermaakt, vooral om tegen je vrienden te knallen enzo. Tot dit jaar heb ik het met mijn n64 moeten doen. Toen kreeg ik mijn xbox met halo en later ook PGR en ISS2 en tja de xbox is natuurlijk een pracht console.

Nou dit was et:D Nu jij:

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben pas sinds een jaar ofzow een console gamer
    daarvoor heb ik altijd alleen een pc ghad
    ik heb iets meer dan een jaar geleden een 2e hands PSX gkocht gwoon met een paar spellen. Heb ik me best lang mee zoet ghouden. En nu heb ik sinds 20 april een xbox!

3. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben begonnen met een ZX-spectrum en een P2000, dat waren pas tijden.....poeh, ben blij dat ze voorbij zijn.
    Daarna een atari 2600, een atari lynx (heb ik nog steeds met 38 spellen) en een psx!
    Na de psx een (toen) gloednieuwe pc en toen die pc ook aftans begon te worden (Max payne zal er niet meer op draaien) ben ik slim geweest en ben over gestapt naar de xbox!
    En daar hou ik nog steeds van!
    (alleen wil ik Hunter........of een andere gave game!)

4. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    jajaja, sinds het begin gekkehuis. Ik heb de atari gehad, ook nog een console cq groot toetsenbord van Philips "Bleep bloep bluup" geluid maakte die. Uhm even kijken, nog een nintendo gehad, was een tv-schermpje met een joystick en 2 knopjes, was mario the plumber, dat was pas echt een loodgieter. Je moest naar boven toe lopen, soort van een donkey kong stond daar boven en ga maar door. Heel gaaf iig. En sinds de nes heb ik alles gehad, naja bijna alles. Meeste die hier in nederland "normaal" verkrijgbaar waren. Zo heb je natuurlijk ook neo geo, die heb ik niet gehad. Iig ben ik nu pas 23 en ga lekker nog verder, met alle gevolgen van dien mbt mijn relatie met mijn vriendin :p

5. Bliss123

Bliss123 Cute 'lil BUNNY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Munch gekocht, dat houdt de mijne wel rustig!

6. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Had een Nes, SNES, N64, PS1, DC en nu de Xbox!!!
    Het waren allemaal coole consoles, alleen de N64 stelde me diep teleur!! Behalve Mario64 en Turok!!!

Alle andere consoles waren gewoon vet........
    Nu wil ik alleen nog een NGC!!!!!

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    de sega mega drive

Laatst bewerkt: 17 aug 2002
  8. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    begon met een:

gb, nes, snes, ps1, n64, ps2, xbox.

Elke x als er een nieuwere betere console komt koop ik hem, ik ben niet echt voor een merk.

de nes vond ik ook niet erg spectaculair.

de snes is en was een mega console en is nog steeds leuk om die oude games op te spelen.

De ps1 gaf mij het meeste console feeling, die had in de eerste jaren echt nog een uniek soort van feeling met tekken 2 enz.

N64 vond ik echte crap op de gameplay van goldeneye na, dit vind echt nog steeds de beste console shooter. beter dan helo:9

gb was mijn eerste x, en het deed helemaal geen pijn:p het mega relaxed als 9 jarige een gb voor je verjaardag te krijgen.

10 jaar later nog steeds aan consoles verslaafd:D

9. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu welgeteld 2 dagen ervaring met consoles ;)

10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als kleine jongen op de ZX Spectrum aan het pingelen met allemaal gare spelletjes. Daarna eind 80'er jaren een NES gekocht samen met m'n zusje, van m'n dure verjaardagscentjes. Die heb ik met name via videotheken gevuld met games. Tenslotte die verkocht en van 't geld een SNES gekocht. Wederom het videotheken-verhaal. Daarna ben ik grandioos overgeslagen naar de PC alwaar ik helemaal gek werd van wat de PC meer te bieden had dan consoles. De PS2 deed me weer verlangen naar een console. Die heb ik niet gekocht, omdat Microsoft me verblijdde met het nieuws dat ze een Xbox gingen maken. Daar heb ik me een jaar op verlekkerd en die heb ik dus half april ook gekocht!

Dit jaar ben ik echter ook consoles gaan 'verzamelen'. Heb nu een aantal oude bakken, maar een aantal van deze ga ik weer verkopen (heb ik al verkocht). M'n Nintendo-consoles houd ik, en m'n Xbox uiteraard. Er moet nog een Nintendo GameCube bijkomen, dan ben ik compleet. Een PS2 wil ik ook nog graag om zo PS1&2 games te spelen, maar dat komt allemaal later pas.

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0

Effe mezelf quoten!!! 8)

Bij nader inzien kwam ik tot de conclusie dat ik toch maar geen NGC wou..

Ik wil XBOX LIVE!!!!
    Dus pech voor Nintendo.....}:]

12. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    begonnen met een nes..toen een super nes

playstation/n64/n64 beviel niet...weer omgeruild voor een playstation :+ /playstation2/en dan nu een xbox:D

13. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb enkel een GB en PSX gehad, en nu een Xbox.
    Voor de (S)NES en N64 ging ik bij vrienden :cool:
    PC gaming doe ik al meer dan 10jaar, toen ik een PSX had en nu de Xbox komt er niet veel meer van PC gaming in huis :D

14. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Snes N64 Psx Gbc Xbox:D

15. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    monarch gxl-4
    nes
    gameboy
    psx
    gameboy advance
    xbox

Laatst bewerkt: 16 jul 2002
  16. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    de Nintendo
    Gameboy
    Super Nintendo
    PSX
    Dreamcast
    PS2
    XBOX

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn 11e of 12e kreeg ik de SNES en een TV op mijn eigen kamer (kleur!), toen kocht ik in 1999 zelf een PSX (ik had ondertussen al een nieuw TV'tje gekregen), in 2000 kocht ik een DC en in 2002 een Xbox (alles heb ik trouwens nieuw gekocht, behalve enkele spellen). Ik vind consoles een stuk leuker en makkelijker dan PC's. (Hoewel ik die ook snel verslijt.)

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    O ja, ik kocht ook meteen de GBC toen die uitkwam en ik kocht de GBA 2 maanden nadat die uitkwam (in Frankrijk, dat scheelde 33 piek).

19. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben in totaal gehad:

1 x Philips 2000
    1 x SEGA Master System
    1 x NES*
    2 x Super NES*
    1 x N64*
    2 x PSX
    1 x Psone*
    1 x Gameboy
    2 x Gameboy Color*
    1 x GBA*
    1 x PS2*
    1 x Gamecube*
    1 x XBox*

Die met een sterretje hebben we nu nog....

20. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste console ooit was de Atari Jaguar. Daarna ben ik geintereseerd geraakt in oudere consoles (ik was toen een jaartje of 10, Jaguar was toen net 1 jaar op de markt). Sindsdien heb ik eigenlijk vooral arcade consoles gehad, veel Neo Geo en Sega. Nintendo uiteraard ook maar lang niet zo leuk als Sega.
    Nu afgerond met een X-Box en met een paar maandjes de Gamecube (Resident Evil is zoooooo vetttttt).

Deel Deze Pagina